Április 11, szombat - Régi naplóm (2013- kicsit 2014) /142

Szétjónagyot kiáltok minden lelkes Törpeharcsának és Uborkának!
Naaaaaaaa, hogy telik a tavaszi szünet? Ha-ha-ha.... Nyugi, csak szivatlak titeket, bár amennyi órám nekem meg volt tartva az elmúlt pár hétben, esküszöm, jólesik a pihenés. Most már csak várom végre a kormányrendeletet, hogy a Miniszterel Nökúr végre bejelentse, hogy NEM KELL SZÓBELI ÉRETTSÉGIT TENNÜNK!!!

Na de. Igazából most a társadalomismeret projektemen kéne dolgoznom, vagy írásbelire készülnöm, vagy valami, de eszembe jutott, hogy ezer éve nem írtam semmit a blogra, pedig most azért kicsit több időm van, mint eddig volt. Pláne, ha kimondják végre, hogy nemkellszóbelizni, akkor még ennél is több lesz. Úgy döntöttem, folytatok egy régebbi sorozatot, ami itt fut a blogon.
Nem tudom, ki emlékszik még rá, valamikor másfél évvel ezelőtt belekezdtem abba, hogy kiteregetem itt a gyerekkori naplóim tartalmát, és egyfajta "reakcióbejegyzéseket" csinálok belőlük. Ez a "sorozat" már hat részt megért, és most kedvem támadt folytatni, mert még rengeteg, de tényleg nagyon-nagyon sok naplóm van, amit itt kielemezhetnék. Ha valaki netán csak most csatlakozik ehhez a történethez, ne essen kétségbe, előismeretek nélkül is élvezhetőek a bejegyzések (szerintem), de ha szeretnétek visszaolvasni a korábbiakat, ide klikkelve megtehetitek. Na, kezdjünk is bele!



November 25., hétfő
OMG! Ma olyan dolog történt, hogy még mindig nem esett le teljesen! Kibékültem a Pankával! KIBÉKÜLTEM A PANKÁVAL! KI-BÉ-KÜL-TEM A PAN-KÁ-VAL! (Jójó, elsőre is megértettük...) OOOMMMGGG!!! ÓÓÓ! Én télleg ritkán tévedek! (Akkoriban ez volt a mottóm, hogy "ritkán tévedek", annak ellenére, hogy elég ritka volt az, hogy ritkán tévedtem, na, értitek. Mint azt a mellékelt ábra mutatja, eléggé meglepett a tény, hogy valamiben nem tévedtem :D) Pár napja azt álmodtam, hogy kibékülök vele! (Hm, that's what I call a coincidence.... Ha ez tényleg így működne, akkor a barátnőmmel, akivel egy olyan két hónapja nem beszélek, már rég puszipajtások lennénk, annyiszor álmodtam azóta vele. Egyébként az ilyen pankás dolgok miatt mondom, hogy érdemes visszaolvasni a korábbiakat, akkor érthetőbbek az apróbb részletek.)


November 27., szerda
BASSZUS, BASSZUS, BASSZUS, BASSZUS, BASSZUS ÉS SZAMEG VEZÉR! (1. Úgy tűnik, papagájt ehettem azokban a napokban, hogy mindent egymilliószor el kellett ismételnem. 2. A Szameg vezér-részhez csak annyit, hogy egy viccből van, és gyakran használjuk itthon a mai napig szitkozódásra. Lényegében a hét vezérről szólt a vicc, hogy van egy nyolcadik vezér, akit elfelejtett a történelem, és hogy amikor megérkeztek a Kárpát-medencébe, Árpád megszólította a két legkedvesebb vezérét, hogy Huba, Szameg, hova hoztatok? Megvárom, amíg leesik...) OOOMMMGGG!!! Tesin LEKÖRÖZTEM A GÁBORT MEG A SZANDRÁT! (Továbbra is az [akkor éppen 6/a] osztály legrosszabb futója nyilatkozik, úgyhogy nem meglepő az örömöm.) És most szomorúan is: BASSZUS, BASSZUS, BASSZUS, BASSZUS, BASSZUS ÉS SZAMEG VEZÉR! EZ KÖCSÖGSÉG! A csapatunk végig vezetett váltófutásban és erre az utsó emberünket (Krisztián) LEKÖRÖZTE A MÁTÉ! PEDIG AZ 1. HELYEZETT CSAPATNAK ÖTÖS JÁR! AAAH! (Na igen. Minden osztályban megvoltak azok a [jellemzően] fiúk, akik minden tantárgyhoz segghülyék voltak, de tesiből mind ötös volt, mert ahhoz nem kellett ész. Mivel nekik mindegy volt, hogy egy ötössel több vagy kevesebb tesiből, így szívesen játszadoztak a mi jegyeinkkel, így történhetett meg, hogy Krisztián direkt csak lekocogta az ő részét és átengedte a győzelmet Máténak, így az ő csapata kapta az ötöst.) Viszont jó az egészben, hogy a fiúk jól kiröhögték a Gábort, amiért legyőztem! XD (Kárörvendő mocsok kis dög voltam... Illetve vagyok azóta is, csak már nagyobban tolom :D)
HMMPFFfff... Micsináljakmicsináljakmicsináljakmicsináljakmicsináljakmicsináljak.... (⬅️ez négy és fél soron keresztül, úgyhogy azt képzeljétek hozzá.)


November 28., csütörtök
Neeeee, töridogaaa! :( (Komolyan, így a naplót olvasva, nekem tényleg töri dolgozatok írásával telt az egész életem! Komolyan, semmi mást nem csináltam, ahogy ezeket a bejegyzéseket elnézem...) Najó, ez nagyon könnyű volt! :) (Ééééés valamilyen érthetetlen okból mindig jól sikerültek. Bezzeg idén még szóbeli nélkül is csak azon leszek, hogy valahogy átcsusszanjak kettessel töriből az érettségin. Komolyan, majd megpróbálom visszakeresni az életművemben hogy hol vesztettem el a történelem iránti érdeklődésem utolsó morzsáit...)
Most volt tesi. (Bocs, módosítom: az életem töridogák írásával és tesiórákkal telt.) Kosár, kézi és fociverseny volt és most mindenki utál mindenkit. (Általában minden csapatjátékos óra vége ez volt.) A Panka a Harcsát hibáztatja vmiért (nem tom micsinált, de mindegy. A Panka szeret csak úgy hibáztatni másokat.) Sőt, mindenki a Harcsát hibáztatja, pedig a Gábor b**ott el mindent! :S (Én meg imádtam Gábort hibáztatni mindenért. Whatever.)


November 29., péntek
Áááá, ez nemigaz. Úgy volt, h nem kell énekre mennem, mert Eszti néni elkér, erre kiderül, h mégse és most nincs énekcuccom! Áá, éljen! Babi néni azt mondta, nem kapok kis egyest! Jessz! (Dzsízösz Krájszt, annyira rohadt irigy vagyok a hatodikas énemre, olyan piti bajai voltak XD Most komolyan, az volt a nap No. 1. problémája, hogy nem volt énekcuccom?? Mondjuk Eszti néni is nagy spíler volt, egy csomószor volt, hogy nyelvtanversenyekre készültünk és ezért megígérte, hogy kikér erről meg arról az óráról, aztán mindig óra előtt tudtam meg, hogy ja, amúgy mégse...)


December 7., szombat
Ma volt az adventi vásár. (Évenként megrendezett sulis esemény. Minden osztály kipakolta a saját standját a suli folyosóján, betódultak a szülők és mindenféle kézműves termékeket árultunk nekik. A mi osztályunk külön erre szervezett előtte mindig egy közös barkácsolós délutánt, amikor együtt díszeket készítettünk, amiket utána eladhattunk. Nagyon szerettem.) Kaptam egy HAVEROK feliratú szilikon karkötőt a Diótól (a LEGJOBB fele nála van), meg egy rajzot szaloncukival. Ja, meg egy muffint! (Dió az egyik legjobb barátnőm volt általánosban. Ami meg a szilikon karkötőket illeti, valahol még biztos megvan, egyébként pedig, mint ugye említettem, többnyire kézműves cuccokat árultunk a vásárban, de minden évben becsúszott pár olyan termék, amit valaki valahonnan olcsón beszerzett aztán bedobta a közösbe. Ezek a barátságkarkötők is ilyenek voltak, szinte verekedtünk értük, mert elég kevés volt belőle.) Én meg vettem PARTY ARCOK karkötőket, a PARTY van nálam, az ARCOK meg nála. (Én vagyok a legnagyobb partiarc, ne őrjítsetek meg, nekem egyenesen JÁRT az a karkötő...) És szerváltam neki karácsonyi ajit a Pandáék standjától: egy tobozangyalkát. Remélem, tetszik majd neki!
Tegnap húztunk. (Karácsonyi húzás, gondolom a legtöbb suliban van ilyen. Mi még idén, 12.-ben is tartottunk :D) MK-t húztam. (A csaj, aki abban az évben jött az osztályunkba, és meggyőződésem volt, hogy le akarja nyúlni a legjobb barátnőmet, pedig szerencsétlen csak barátokat keresett...) Sajna, fingom sincs, mit kéne vennem neki. (Konkrétan ezt írtam le XDD) Valami ékszerre, hógömbre vagy kulcstartóra gondoltam. Majd úgyis bemegyek a vásárba, körbenézek. Még apunak sincs ajándékom. :( (Szerintem, ha nem lett volna, se lett volna akkora gáz. Tudjátok, ez a 12-13 éves kor az, amikor elkezdesz mindenkit megajándékozni a túláradó szereteteddel megfűszerezett ajándéktömkelegeddel, amit a fejedben tökéletesen eltervezel, aztán valami orbitális nagy fostájfun kerekedik ki belőle, de minden családtagod könnybe lábadt szemekkel fogadja, hogy aztán pár év múlva megtaláld a zseniális ajándékaidat a fiók alján, ahol a családod a régi fogkeféket gyűjti.)


December 12., csütörtök
Ma van a Dió szülinapja! :)
A TOP 5 KEDVENC SZÁMOM
1. Avicii: Wake Me Up (Eddig jó, eddig tetszik)
2. Macklamore: Can't Hold Us (Eddig is jó, bár Macklemore nevét nem igazán sikerült helyesen leírnom, de ez még kimondottan sikeres kísérlet volt, általában több betűt is kihagytam belőle.)
3. Kelly Clarkson: Catch My Breath (OMFGGFSVXN ezer éve nem hallottam azt a számot te jjjó ég!)
4. Kocsis Tibi: Soha már (Pppffff XDDDD Egyébként nem rossz dal, csak így váratlanul ért a fentiek után)
5. Janicsák Veca: Labirintus (Jó, így már felkészültem, Kocsis Tibi után már nem érhet meglepetés XD)


December 19., csütörtök
TOP5 TÉLI ZENE (Nem értem, minek csináltam ilyen listákat, viszont a bejegyzés folyamán lesz majd még egy nagyon hosszú is, úgyhogy azzal fogom zárni)
1. Josh és Jutta: Szép karácsony
2. TNT: Fehér karácsony (Na, itt ezt a két dalt egy kalap alá véve szólnék pár szót. Kilencedikben Ofő közölte velünk, hogy hagyomány a suliban, hogy a téli szünet előtt az osztályok minden tanárnak az utolsó órán előadnak egy kis karácsonyi műsort. Ennek mi szépen bedőltünk, mert kb mi vagyunk az egyetlen osztály, akik műsort csinálnak, nem is akármilyet. Konkrétan kilencedik óta minden évben előadtuk ugyanazt. Ami azt takarta, hogy: TNT: Fehér karácsony, utána mindenkinek volt egy sornyi szövege, majd Josh és Jutta: Szép karácsony. És ennyi. És ezt négy évig minden évben előadtuk és az összes tanár odavolt meg vissza, hogy ez a 9.DZS, 10.DZS, 11.DZS, 12.DZS milyen csodálatos osztály, hogy műsort csinálnak, és mindig a bokájuknál folyt a könnyük a meghatottságtól, és senkinek nem tűnt fel, hogy minden évben tök ugyanazt a műsort toltuk le XDD Ezzel kapcsolatban a legviccesebb megszólalás idén hangzott el, amikor Rozi éppen osztotta ki a szövegeket (vagyis mindenki megkapta ugyanazt a papírt, mert mindig elhagyjuk őket), és az egyik fiú rákérdezett, hogy és a dalszöveget nem kapjuk meg? Erre Rozi válasza csak annyi volt, hogy nem, mert igazán illene már tudni, elvégre négy éve ezt énekeljük. Ekkor döbbentünk rá mindannyian, hogy mivel mindig az utolsó pillanatban jutott eszünkbe a műsor, mindig előhozakodtunk a tavalyival, hogy jó lesz az idén is. Szóval igen, nálunk ez így zajlott :D Storytime vége, vissza hatodikba...)
3. Zséda: Szürke patás (Régen imádtam azt a dalt, de amióta a városi karácsonyi vásárban minden évben minden nap legalább harmincszor leadják a koripályán, valahogy elmúlt a varázsa.)
4. Cascada: Last Christmas (Ami ugye egy Wham!-feldolgozás, és az eredeti sokkal jobb, de ezt akkor még nem tudtam.)
5. Mariah Carey: All I Want For Christmas (IS YOOOOOOOUUUUUUUUUU)


December 24., kedd, Szenteste
Oan naon unatkozoook! :( (*virtuális tarkón vágás KisPoszátának* egyrészt az oan naon kifejezés használatáért, másrészt az unatkozásért. Khm, karantén...) Ez a Szenteste legpocsékabb része: amikor feldíszítettük a fát, de még nem kapunk ajit. Talán ráveszem anyut, h kicsit netezhessek.


Január 6., hétfő
Első tanítási nap. (Most belegondolva szerintem az óta az év óta idén volt először ilyen hosszú téli szünetünk.) Pff... Ráadásul olyan szarul vaok (*tarkón vágás*), hogy nemigaz. :( Lovagolni szeretnék! :S


Január 7., kedd
Komolyan mondom, szerintem a Kitti nyomoz utánam! Vagy nemtom. Folyton engem bámul! Ha elteszem a tollam, ha leírok egy szót, folyton engem néz! (Az a csaj nagyon gáz volt. Akkoriban mögöttem ült, emlékszem volt egy időszak, amikor egy rajzpályázatra készítettünk rajzokat rajzórán. A téma Dél-Amerika volt. Én egy színes térképet rajzoltam, meg hozzá hagyományos dél-amerikai dolgokat, állati büszke voltam rá, egyébként különdíjat is nyertem vele. Kitti barátnénk pedig a szó szoros értelmében lemásolta a rajzomat. Valószínűleg a tanár bá is észrevette, de nem szólt semmit, mert tulajdonképpen Kitti rajza a nyomába se ért az enyémnek és ezt most nem felvágásból mondom csak egy kicsit.) Módosult a TOP5 KEDVENC ZENÉIM listája: (Na, csűrjed!)
1. OneRepublic: Counting Stars (Az univerzum egyik legzseniálisabb dala a mai napig!!! IMÁDOM a OneRepublic-ot, körülbelül azóta vagyok oda értük, hogy itt leírtam a naplóba a dal címét, szerintem minden albumukat legalább ezerszer hallottam már, és minden dalt kívülről fújok. 2015-ben még a budapesti arénakoncertjükön is ott voltam, ami életem egyik legmeghatározóbb élménye volt.)
2. Wham!: Freedom (Hú, ez is egy jó dal, ezt is marha régen nem hallottam már.)
3. Keane: Somewhere Only We Know (Rákérdezhetek? SzJG 5?)
4. Taylor Swift: White Horse (He? Volt annak a nőnek ilyen száma? *Update: Igen, volt. És nem is rossz, most már emlékszem XD)
5. Magna Cum Laude: Te légy most (A Magnát is nagyon szerettem, pláne, amikor volt a The Voice és Mező Misi volt az egyik zsűritag. Nagyon megkedveltem. A bandát is ismertem már előtte, de akkor kattantam rájuk igazán.)


Január 12., vasárnap
Nem tudom, mit tegyek! :( A Harcsa szerint a fiúk kibeszélnek. Anyu szerint a Harcsa túloz. Most mit mondjak??? :( (Leginkább semmit, akkor járunk a legjobban. Eddig is tudtuk, hogy én voltam a kibeszélések tárgya, nem tudom, miért volt ez akkora újdonság.)


Január 13., hétfő
Affene, becsöngettek! :S (K.)
A Dominik leöntött minket szörppel. A székemről még le tudtam törölni zsepivel, de még a padló is tiszta ragacs, és a Panka táskájába is beleborult. Szünetben kérünk felmosót. Kösz Dominik + Dani! :S És KABBE, GÁBOR! :S (Hm, eddig ez tűnt általános iskolai pályafutásom legeseménydúsabb napjának...) És most sokadszorra módosult a kedvenc zenelistám. A kövi oldalon van. (Na, akkor lássuk azt a 18 dalból álló listát...)
1. Celine Dion: I'm Alive (Hú. Emlékszem, még nagyon kicsi voltam, amikor láttam egy mesét, amiben az iskolában az egyik szereplő készített egy vulkán-makettet. Akkor nagyon felkeltették az érdeklődésemet a vulkánok, és a mamám nagyon sokat mesélt róluk, hogy hogyan is működnek, és nagyon sok vulkános videót néztem. Az egyik alá volt aláfestő zene az I'm Alive. Egyértelmű hát, hogy amikor hatodikban megtaláltam ezt a számot, automatikusan a kedvencem lett.)
2. OneRepublic: Counting Stars (Beszéltem róla az előbb.)
3. Magna Cum Laude: Vidéki sanzon (Magna + SzJG obsession = Aranybánya)
4. Youth Group: Forever Young (Nem vagyok biztos benne, hogy eredetileg is övék-e a szám, de az biztos, hogy az ő előadásukban hallgattam folyamatosan.)
5. Oasis: Wonderwall (Mint minden SzJG-rajongónak, nekem is le volt töltve a telómra.)
6. Olly Murs: Troublemaker (Nem fogom örökké kerülgetni a témát, mert pár oldalon belül [tehát mondjuk a kövi ilyen jellegű bejegyzésben] eljutunk a fangirl-korszakomig, amikor is odáig voltam az X-Fakorban megismert fiúbandáért, a ByTheWay-ért, akik tulajdonképpen a One Direction magyarországi kopija voltak. Legalábbis a műsorban. Utána aztán elkezdtek külön életet élni kicsit a 1D-től. Arról, hogy hogyan és miért rajongtam értük ennyire, majd a továbbiakban egyszer olvashattok. Ja, és hogy hogy jön ez ide? Az X-Faktor válogatóján adták elő a fiúk a Troublemaker-t. Lényegében ennyi.)
7. DHT: Listen To Your Heart (Ami eredetileg Roxette, de sebaj.)
8. Cascada: Everytime We Touch (Jajj, na az kegyetlen egy dal volt, de nagyon fülbemászó.)
9. Nyár jő (Olaf előadásában a Jégvarázsból. Jeez!)
10. Beyonce: Halo (Várható volt, ez nagyon szép szám, ráadásul a OneRepublic frontembere, Ryan Tedder írta, szóval fangörcs!!)
11. Selena Gomez: Come And Get It (Úristen, Selenáért is odavoltam meg vissza anno... Selena, Taylor Swift, Miley Cyrus, szerintem ők voltak a mesterhármas kiskoromban, mindenem ki volt velük plakátolva.)
12. Keane: Somewhere Only We Know (Volt már...)
13. Taylor Swift: You Belong With Me (A másik kedvenc.)
14. Király Viktor: Fire (Na, őérte is majd meghaltam 6-7. osztály környékén...)
15. Avril Lavigne: Girlfriend
16. Avril Lavigne: What The Hell (Az Avril-korszakom nagyon rövid élettartamú volt :D)
17. Katy Perry: Roar (Na igen, őt még hozzácsapnám negyediknek Selenáékhoz. A mai napig imádom, zseniális a csaj!)
18. Get up (Minute to win it) (Hú, volt az a játék a tévében, az Egy perc és nyersz, a Sebestyén Balázs vezette, na, azt imádtuk. A tesóm rendszeresen tartott Egy perc és nyersz-bulikat, aminek az volt a lényege, hogy összecsődítettük a barátainkat és versenyeztünk a különböző feladatokban. Nagyon nagy buli volt mindig.)


Szerintem egyelőre itt zárnám le a mai bejegyzést. Köszönöm mindenkinek, aki végigolvasta, remélem, hogy tetszett nektek. Ha tetszett, akkor azt mindenképp jelezzétek.
Remélhetőleg még az érettségi előtt jelentkezem. Sok sikert mindenkinek, aki még készül rá, meg persze minden otthonról tanulónak - kitartás, srácok!
Vigyázzatok magatokra, mossatok kezet és
legyetek jók!

Megjegyzések

  1. Hűűű de nosztalgikus lettem ezeket olvasva. Olyan szuper, hogy így vezetted a naplódat (nekem is volt jó pár évig, én a nagy crush-aimról irkáltam folyamatosan.. igen, több is volt). :D A kedvenc zenéimet, könyveimet, filmeimet én is vezettem, bár nekem folyamatban az Alkonyatról szólt minden hatodikban. ;) Avicii, Macklemore, és a Troublemaker Olly Murs-tól nekem is nagy kedvenceim voltak, de leginkább Bruno Mars és Rihanna vitte a prímet. :D (Cascada meg szinte közkincs, mai napig nyomatják a diszkóban :D) Josh és Jutta karácsonyi dalára az osztálykarácsony alkalmával összehoztam egy koreográfiát, amit kb 4-5-en táncoltunk el... akkoriban a kedvenc zenéimre színdarabokat írtam képzeletben. XD

    Köszönöm, hogy visszaidézted az én kiskamasz koromat is, ezeket a régi napló-bejegyzéseidet imádom! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát örülök, hogy tetszett, én IMÁDOM írni ezeket a bejegyzéseket, de komolyan! Amikor ilyen kerül ki a blogra, az vagy azért van, mert unatkozom és produktív akarok lenni, vagy pocsék a hangulatom és akarok egy jót nevetni.
      Ami a crushokat illeti... nekem az első crushom akit magamnak is be mertem vallani, hogy tetszik, kilencedikben volt, azt a naplómat pedig még nem biztos, hogy készen állok publikálni (majd talán 30 évesen...). Az előtt viszont ott volt a fangirl-korszakom, ami egy-két ilyen naplós bejegyzésen belül elkezdődik, úgyhogy majd kapaszkodj meg előtte :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Szeptember 22, péntek - #realismtest: Cseresznyék /019