Augusztus 20, vasárnap - Suicide kalandok anyuval /002

Sziasztok! :)
Annyira szívesen írnám le, hogy mi minden történt velem az elmúlt két napban, de rohadtul nem történt semmi... Tegnap enyhén suicide élményben volt részem, ugyanis a tesóm ott aludt a barátnőjénél még tegnapelőtt és tegnap este mentünk el érte anyummal. Nem elég, hogy sötét volt (este kilenckor sajna már sötétedik - jön a szeptember), még az eső is elkezdett esni. Anyámnak meg vannak ilyen furaságai, hogy időnként úgy tud fékezni, hogy rosszul vagyok, hogy belemegyünk az előttünk haladóba, mert az utolsó pillanatban húzza be a féket, mintha arra számítana, hogy az a rohadék előttünk gyorsítani fog, DE NEM FOG!!! (Ezer bocsánat, ha te vagy éppen a rohadék, aki előttünk ment és ezt olvasod.) Emellett ugye az út is vizes volt, egy csomó szembejövő fent felejtette a reflektort, a kocsi ablaktörlői meg szarok és anyu látása sem a régi. Maradjunk annyiban, hogy féltem, na. De nem mertem anyut egyedül elengedni, most komolyan, ilyen körülmények között biztos nem, akkor inkább patkolok el én is balesetben, minthogy egyedül hagyjam.
Veletek előfordult már ilyen? Majd egyszer, ha sok követőm lesz, odaírom a bejegyzés végére, hogy írjátok meg kommentben :)

A mai nap valamivel izgisebb volt, a nagybátyámékat látogattuk meg és velük kirándultunk egy kicsit abban a (nem tudjuk, miért) városi rangot kapott, de egyértelműen faluban, ahol ők laknak. Én nagyon jól éreztem magam, mint velük mindig. Aztán meg most olvasok egy könyvet angolul, és már a szótárt is elhagytam, mert egész jól megy, azt hittem, nehezebb lesz, de már gyakorlatilag úgy érzem, mintha magyarul olvasnék, olyan sima.És amúgy a könyv is nagyon érdekes, sokkal jobb, mint a kötelező, amivel még mindig küzdök. Ezelőtt amúgy egy Orwell-kötetet olvastam, de valahogy nem fogott meg annyira, szerintem ehhez még jobban fel kell nőnöm.

Mára sajnos ennyi volt, mert a tesóm már lefekszik és nem akarom, hogy tudomást szerezzen a blogról.
Szép álmokat nektek, legyetek jók! :)


Egyébiránt pedig: boldog 1017. szülinapot, Magyarország!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144