Augusztus 24, csütörtök - Miért kell minden könyvnek nyáltengerrel végződnie?? /004

Kép: https://static.tumblr.com/48bf4ed9b706bea4f64a5781f674fce8/
onggjvn/FdCnh09eo/tumblr_static_tumblr_static__640.jpg


Sziasztok! :)
Tegnap kiolvastam a könyvet, amit angolul bújtam már kb egy hete. Nagyon-nagyon zavar, hogy mindig minden könyvnek happy end a vége, és mindig az összes egy nagy nyáltengerrel végződik. Az Adott Könyvben is ez volt a helyzet (most nem mondom meg a címét, aki látta az előző posztomban a képet és olvasta esetleg a könyvet, úgyis sejtheti, mi az), ugyanis hát persze, hogy a csajnak úúújra össze kell jönnie azzal a sráccal, aki a korábbiak szerint hazudott neki meg titkolózott, mert ugye mindig az van, hogy mindent meg kell bocsátani, nem számít, mekkora ökör volt. Ezért is van az, hogy van egy csomó könyv, ahol a jólány a rosszfiúval jön össze - DE MIÉÉÉÉRT??? Mert ezek a könyvek idealizálva vannak, hogy ha esetleg te is olyan antiszoc nyomi vagy, aki még a saját lábában is képes orra esni, te is elhidd, hogy igenis van esélyed a suli rosszfiújánál. Igen, tényleg van, erre az esély körülbelül....... egy az egymillióhoz. De ha netán tényleg pont te kellesz neki, hát akkor gratulálok a boldogságotokhoz. Tényleg. Most amúgy kiírom magamból a gondolataimat, elvégre ez a nyilvános naplóm, vagy mi, meg amúgy is a csomagkövető szerint már kézbesítésre átvették a könyveimet, szóval várom, hogy csengessen a postás a csomagommal. Lehet, hogy lesz egy kis unboxing is majd XD
Rengetegszer gondolkodtam el azon, hogyha én író lennék, hogyan fejezném be az adott történetet, vagy mit változtatnék a teljes sztorin, esetleg én milyen sztorit írnék. Nyilván ezért voltak a történetes blogjaim még úgy két évvel ezelőtt, amikor még láttam értelmét, igazából volt nézettségem is, de úgy döntöttem, ahhoz, hogy én sztorikat írjak, nem kell azt nyilvánosan megosztanom mindenkivel. Egyébként az egyik nyári leckénk is hasonló (na jó, igazából csak egy lehetőség), két választható olvasmányt kell elemeznünk egy oldalban, és az is egy választás, hogy te hogyan írnád tovább a könyvet. Ez szerintem tök jó, de én nem hiszem, hogy be merném vállalni, mert a magyartanárom egyszerűen félelmetes, és eldöntöttem, hogy idén tényleg semmivel nem szeretném kihúzni nála a gyufát.Tavaly kétszer elkövettem azt a hibát, hogy "elfelejtettem" készülni órára. Ebből az első alkalom úgy nézett ki, hogy egész hétvégén egy pillangós festményen dolgoztam, majd hétfőn felszólított és nem tudtam a választ. Percekig égetett az egész osztály előtt, mielőtt tovább ment volna a következő áldozatára. Életemben nem volt még olyan kínos élményem. A második alkalommal legalább azt tudom, hogy a többség velem volt, de akkor is rém gáz volt. És hogy mi lett a pillangós festményemmel? Nos, azóta is az asztalom mellé van begyűrve és soha nem lesz befejezve. Azóta ugyanis képtelen vagyok pillangókat festeni, mert automatikusan ez az eset jut eszembe.
Szóval, hol is tartottam? Ja, hogy mit változtatnék a sztorin. Egyszer szívesen olvasnék már egy olyan könyvet, aminek a végén egy erős, független csajt kapunk, nem pedig egy olyant, aki az orra hegyéig sem lát a rózsaszín ködtől, én meg belefulladok a nyálba. De most komolyan. Minden könyv így végződik, vagy ha véletlenül nem, akkor az biztos egy sorozat első része és majd a következőben jön el a nyáltenger. Btw, ha már könyvsorozat, megy ma valaki Pepe Toth dedikálására Pestre? Istenem, mit meg nem adnék, hogy ott lehessek :(
Kép: https://68.media.tumblr.com/2701d486c5b90923c9ba
2944a169bfc4/tumblr_objlzrnvBN1uymc1do1_500.gif

Megint eltértem a témától. Ha vannak is ezek az egyrészes könyvek, ahol nem látunk a rózsaszín ködtől, érdekelne a folytatásuk. Hogy vajon két nap múlva dobják-e ezeket a szerencsétlen lányokat a rosszfiúk? Mert én elég nehezen tudom elképzelni, hogy egy tökéletes srác, akinek nyilván ugyanúgy megvannak a maga hibái, mert olyan nincs, hogy tökéletes srác, tök véletlenül beleszeret a suli nyomijába, amikor az éppen teszem azt pofára esik az orra előtt. Gondoljatok bele egy kicsit ezeknek a könyveknek a realisztikusságába. Persze, megértem, ha azért olvassuk ezeket, mert ez egy másik világ, ahol megtörténhetnek az ilyenek, vágom én. Csak igyekszem két lábbal állni a földön, ennyi.
Nyilván minden relatív. Írjátok meg a véleményeteket, ha van, kommentben :) Szívesen elolvasnám, illetve ha szeretnétek konkrétan ezzel foglalkozó bejegyzést, amiben nem csak így össze-vissza írok mindent, hanem szépen ki is fejtem.
Sajnos a csomagom még nem érkezett meg, így az unboxing most elmarad. További szép napot nektek,
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

  1. Szia! Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra!:) Tetszenek a cikkek, biztos rendszeresen vissza fogok járni! :) Ha van kedved akkor nézz be hozzám is:)
    Várom a további cikkeid, puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz! Örülök, hogy tetszik az oldalam, szeretettel várlak vissza :)

      Törlés
  2. Úristen szívemből szóltál!:) szép estét!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144