Augusztus 25, péntek - VESZÉLYES VAGYOK /005

Sziasztok!
Kép: https://s-media-cache-ak0.
pinimg.com/originals/
7d/25/0a/7d250abe310643b11b7cb
7c5d5a2a24d.gif
Te jó ég, ne tudjátok meg, mi történt velem... Nem tudom eldönteni, hogy kínosabb volt, vagy inkább ijesztőbb, leginkább mindkettő.
Múlt héten kaptunk egy rollert. Ezer éve nem rollereztem, már nem is emlékszem, hány éves lehettem, amikor eladtuk a régit, mert soha nem használtuk. Szóval most újra van egy rollerünk. Már napok óta jöttem-mentem vele rövidebb távokat, de annyit még egyszer sem, amennyit tegnap mentünk. Ugyanis el kellett menni a boltba, így aztán elterveztük anyuval meg tesómmal, hogy egy kisebb kört teszünk az egyik városrészben, ami nincs messze tőlünk, így útba esik egy bolt. És nem is volt semmi gond. Mivel tavasz óta rendszeresen görkorizom, a rollerrel is minden egész simán ment. A bolttól kb 100 méterre a tesóm bicajjal álló helyzetből beborult az árokba, de ettől eltekintve az odaút egész gondtalan volt. Egyszer átpasszoltam anyunak a rollert, én meg mentem kicsit az ő bringájával, mert a hídon való átkelés baromira lefárasztotta a lábamat. Na, bementünk a nevezett üzletbe. Vittem magammal a Roller Rolit is, mert őt nem tudtuk hozzázárni a biciklikhez, meg hát előtte nap is magammal vittem egy másik boltba. Amikor az eladók nem figyeltek, kényelmesen el-elgurultam néhány sor végére meg vissza, amíg össze nem kapkodtuk azt a kevéske dolgot, amire szükségünk volt. Lassan elindultunk hazafelé. A visszaúton sajnos mindenképp útba kellett ejtenünk egy hidat, és erre két lehetőségünk volt, mert a lakásunk a folyó túloldalán van. Választhattunk, hogy kerülünk egy nagyobbat, de az csendesebb környék, vagy a rövidebb úton megyünk, viszont azzal telibe kapjuk a Belvárost. Az utóbbit választottuk, mert a lábamnak már tényleg sok lett volna még egy kilométer Rolival. Így ​utólag belegondolva lehet hogy az jobb lett volna, ugyanis a hétvégén rendezvények lesznek a városban és már most minden tömve volt emberekkel. Szép lassan leereszkedtem a bicikliúton Rolival, ami így oké is volt attól eltekintve, hogy rohadtul lemaradtam a többiektől, akik bicajjal voltak. Utolsó akartam érni őket, de ők a híd alján bekanyarodtak az embertömegbe. Ahogy utánuk fordultam, igyekezve kikerülni egy csapat helyes fiút, egy pocsolyában megcsúszott a rollerem. Szerencsére időben leugrottam róla, de így nekimentem a szélső srácnak. Miközben égő fejjel próbáltam tőle bocsánatot kérni és ezzel egy időben utolérni a családom többi tagját, kicsit megemeltem Rolit, mire még az előző
lendülettől hajtva az egész talpazat (nem tudom, pontosan hogy hívják azt a részét, amin állunk) megpördült a kormány tengelye körül és majdnem lekaszaboltam egy társaságot. Innen is elnézést

Kép: http://cdn.sheknows.com/articles/
2014/10/ryan_gosling_gif_7.gif

kérek az úrtól. Remek látványosság lettem, ugyanis arra a pár másodpercre az öt méteres körzetemben mindenki engem bámult. Eközben én sűrű, nyomdafestéket nem tűrő káromkodások közepette átcibáltam Rolit egy két ember közötti kb fél méter széles résen. Mivel a kereke még mindig vizes volt, egy picit még csúszott, de már csak az érdekelt, hogy jó hangosan anyuék után kiáltsak, hogy VÁRJATOK MÁR MEG, így aki esetleg egész addig nem vett volna észre engem, az észrevehetett. Anyu meg a tesóm bezzeg halál nyugodtan mentek tovább, így futás közben egy kecsesnek legkevésbé sem nevezhető mozdulattal felpattantam Rolira. Már az sem érdekelt, hogy olyan vacak a járda, hogy két utcával arrébb is hallják, hogy valaki itt gurul, csak minél előbb el akartam tűnni az emberek látóköréből. Amikor idegbajosan odavakkantottam anyunak, hogy majdnem lekaszaboltam egy kisebb emberhordát, csak nevetett, fel sem fogva, hogy épp most égettem be magam úgy 25-30 ember előtt.

Ennyi lenne a mai sztorizgatásom. Igazából ezt már tegnap este az ágyban megírtam telefonról, de meghagytam mára a megformázását.
Veletek történt mostanában valami kínos? Ha szeretnétek, írjátok meg kommentben :D Várom a történeteiteket!
Szép napot nektek,
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144