Augusztus 27, vasárnap - Dolgok életre keltése /007

Sziasztok! :)
Te jó ég, csaknem százszor kattintottatok a Calligraphy tutorial-cikkre egyetlen nap alatt! Nagyon-nagyon köszönöm :) Tényleg nem gondoltam volna, hogy ennyi embert fog érdekelni. Nektek hála az egy hét alatt elért száz kattintás már mindjárt átlépi a kétszázat és megjegyzem, még a büdös életben nem volt ennyi kattintás egyetlen bejegyzésen ami az én blogjaimat illeti :)

Na, a mai bejegyzés egy kis elmélkedés lesz. Akkor jutott ez eszembe, amikor még javában készítettem a calligraphy-mat.
Kép: https://lh3.googleusercontent.com/
-qmhtSLGpwiE/AAAAAAAAAAI/
AAAAAAAAAl4/wU6Pb_3jMds/photo.jpg
Mindjárt kezdődik a suli (búúúúúúúúúúúúúúú), és az egész internet - leginkább a YouTube és a Blogger - Back to School-lázban ég. Én ugyan nem tervezek BtS-bejegyzést csinálni (persze, ha van rá igény, jelezzétek!), de azért készítettem magamnak pár kis kitűzőt, amivel feldobhatom a táskámat, ami már harmadik éve szolgál nálam. Miközben motívumokon törtem a fejem, eszembe jutott, hogy akár készíthetnék rúnás kitűzőt is, a Végzet ereklyéi mintájára. Előkerestem a Shadowhunters' guide-könyvemet, amiben egy csomó rúna benne van, és az, hogy mire is használják őket az Árnyvadászok. És akkor beugrott a mai téma. Ugyanis nekiláttam olyan mintákat keresni, amik hasznomra válhatnak a suliban. De miért is válna hasznomra egy papírdarabra odafirkantott kriksz-kraksz? Létezik az, hogyha hiszel a dolgokban, szimplán az irántuk való bizalmad képes úgymond működésbe hozni őket?
Hadd meséljek el egy kis sztorit. Egyszer már meséltem a félelmetes magyartanáromról. Még az előző tanévben történt, hogy egyszer otthon felejtettem a felszerelésemet, és ezt reggel a tesiöltözőben vettem észre. Baromira bepánikoltam, aztán, ahogy a telefonomat nyomkodtam, hirtelen szembejött velem egy terelő/blokkoló rúna, amit még egy korábbi rajzomhoz töltöttem le egy csomó másik rúna társaságában. Úgy voltam vele, hogy a cuccomat már nem hozhatom el, mi veszítenivalóm lenne? Azzal fogtam a tollamat és felrajzoltam a karomra a terelő rúnát, és a biztonság kedvéért még néhány másikat is. És láss csodát, amikor jeleztem a tanárnőnek a hiányosságomat, csak annyit mondott, hogy nézzem a padtársam könyvét. Nyilván ez nem a terelő rúnának volt köszönhető, hanem annak, hogy jó napja volt a tanárnőnek és nem egészen figyelt rám. Csak azt akartam ebből kihozni, hogy ki tudja, lehet, hogy ha hiszel valamiben, azzal életre keltheted.
Nessaj mondta a legutóbbi Honfoglaló-videójában: "...nem tudom észrevettétek-e, de hogyha magabiztosan álltok a hülyeséghez, akkor néha bejön." Ez az ő részéről nyilván poén akart lenni (megjegyzem hihetetlen egy humora van a srácnak), de van benne valami. Félre ne értsetek, Shadowhunters-rajongók, nem rátok célzok, de a rúnáknak a valóságban például abszolút nincs erejük, de ha te hiszel benne, ki tudja, lehet, hogy "működik", vagy legalábbis, ha véletlenül bejön, amire használni akarod, simán neki lehet tulajdonítani.
Kép: http://images.wookmark.com/150107_
tumblr_mbn5pp7zot1rhwc0mo1_500_large.jpg
Gondolhatunk itt simán arra, hogy félsz egy dolgozattól mondjuk, és felrajzolsz a kezedre egy Rettenthetetlen rúnát, meg még esetleg egy Tudást, hogy valami haszna is legyen (mondjuk utóbbira, ha nem készültél, várhatsz bármeddig), és máris kevésbé érzed magad pánikban. Nyilván ezt sem a Rettenthetetlen rúnának köszönheted, hanem a belé vetett hitednek, hogy bízol abban, hogy ez a kis firka a kezeden segít neked, hogy bátrabb legyél. Ugyanúgy működik, mint egy kabala mondjuk. Ha van egy kabalatollad és egy fontos napon otthon felejted, persze bepánikolsz, de semmi okod rá, mert nincs varázsereje a tolladnak, ha veled lenne sem tudnád jobban az anyagot, mint most. Egyszerűen annyi, hogy ez neked fontos.

Nektek van valami kabalátok? Ha igen, mi?
Remélem, jól szórakoztatok a mai bejegyzésen is. A bejegyzések már értékelhetők alul, egy pillanat az egész, csak nyomjatok egy 'tetszik'-et, ha tetszett és 'nem tetszik'-et, ha nem tetszett.
További szép vasárnapot mindenkinek,
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144