Szeptember 15, péntek - Szuper napom volt + mottót kap a blog! /017

Sziasztok! :))


Úr Isten, hát valami fantasztikus nap volt a mai! :) Egyszerűen el sem tudom mondani, milyen boldog vagyok, pedig semmi érdemleges nem történt.
A fő ok, amiért ilyen szuper napom volt, nyilván az, hogy péntek van. Az első órámat tartó tanárnő tök cuki volt ma, és elengedett minket korábban, tekintettel arra, hogy péntek van, ami ugye egy nem hivatalos ünnepnap. A második órám VLFT-vel volt (Világ Legfélelmetesebb Tanára), de valahogy ma neki is tök jó kedve volt, és, holott rendesen továbbmentünk az anyaggal, ő végig az asztalon ült, ami egyébként is szokása, és szinte elbeszélgettük az egész órát, persze a tananyagról volt szó, de egészen más volt, mint amikor üvöltözik meg ideges meg minden. Élveztem az egész órát. Emellett odaadtam a P-nek meg a B-nek a szülinapi ajándékukat, és mindketten imádták, főleg a P, szóval ezért is nagyon boldog vagyok.
A harmadik óra elég laza volt, mert a tanár úr mindig tök jó fej. A negyediken dogát írtunk matekból, és tök gyorsan végeztem vele, nagyon egyszerű volt, ráadásul a matektanárnő megdicsért valami számomra nagyon fontos dolgot, azt mondta, hogy ez egy igazi kincs, amitől aztán egész órán a fellegekben jártam. A tesióra a játéké volt, és még az sem tántorította el a csupa tizedikesből álló csapatunkat, hogy egy rakás agresszív hetedikessel kellett megküzdenünk. Egyik keményebb volt, mint a másik!
Utána még két óránk volt, amik viszonylag normálisan elteltek. Még az sem tudott lerángatni itthon a felhőkből, hogy tökfőzelék van ebédre :)
A nap margójára még, hogy ma négy hetes a blog és túl vagyunk a 750 kattintáson, ami számomra szinte teljesen felfoghatatlan, még sohasem gyűlt össze ennyi ilyen rövid idő alatt :) Nagyon köszönöm <3
Ráadásul az idei évtől újra rajzszakkörös leszek. A tanár úr azt mondta, hogy nem számít, a többiek mit gondolnak a szakkörről, én gondolom jól. Annyira kedves, már alig várom, hogy legyen szakkör.


Amit még a címből láthattok, hogy mottót kap a blogom. Nem igazán terveztem be ezt, őszintén szólva, de ma a nyelvtankönyvemben találtam egy tök találó idézetet, ami nekem nagyon megtetszett. Így szól: Az írás és a beszéd módja mindenkit leleplez. Illyés Gyulától származik, és engem nagyon megfogott, szóval mostantól ezt a kis mondatocskát láthatjátok majd a blog fejlécén.
Fontosnak tartottam még elmondani, hogy mostantól lesz egy hashtagem. Úgy döntöttem, hogy mivel sok alkotós bejegyzést meg tutorialt készítek, és esetleg ti is megcsináljátok, amit én, miért is ne mutathatnátok meg nekem? Az ötletet, mint sok mást, Makoccino-tól nyúltam, ő csinálja ezt, hogy az általa bemutatott dolgokat elkészítők #lookmako hashtaggel megosztják Instagramon, és ő beteszi őket a videójába. Szóval az én hashtagem #kattideposzáta lesz. Ha esetleg elkészítetek valamit, amit a blogomon láttatok, osszátok meg velem Instagramon #kattideposzáta hashtaggel, és lehet, hogy a ti képetek is felkerülhet a blogra :) Sejtem, hogy eleinte nem lesztek sokan, elvégre még rendszeres olvasóim sincsenek, de csak elkezdeni nehéz :)

Na, hazajött anyum és hozott nekem a kedvenc süteményemből. Jézus Isten, ez a világ legszebb napja! Soha nem gondoltam volna, hogy meg fogok könnyezni egy csokis sütit, de ennek is eljött az ideje.
Na, további szép napot és jó hétvégét nektek,
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144