Szeptember 6, szerda - Első benyomások a suliról/Létezik így szerelem? /013

Sziasztok!
Hűha, kerek 100 kattintás van a Crash-ről írt könyvértékelésemen :3 (Ha nem láttad, katt ide) Nagyon köszi, ráadásul alig három hét alatt átléptük az ötszáz kattintást :) Ez nálam baromi nagy teljesítmény, ezt is köszönöm nektek.
Nem is tudom, hogy ez a mai bejegyzés miről szóljon. Sajnos a suli miatt nem lesz annyi időm írni, mint nyáron. Arra gondoltam, csak kicsit mesélek, hogy hogy telik eddig. Elvégre ez a nyilvános naplóm, nem?
A hétfői napom nem volt túl vészes, ha attól eltekintünk, hogy az egyik tanárunk egyesével akarja tönkretenni a jó hírnevünket. Ha a jövő hétfőt túlélem, az biztos, hogy soha többet nem megyek emberek közé. Én ezt a megaláztatást nem fogom tudni a vállamon hordozni. Úgyis betöltöttem már a tizenhatot, szépen otthagyom a sulit aztán beutazom a világot egy lopott kocsival, bogyókat eszem és csináltatok egy hamis személyazonosságot. Jó lesz az úgy. Soha senki nem fogja megtudni, hogy Freakin Mockingbird miért lett az, aki.
A keddről csak annyit, hogy a világ legszarabb órarendjét állították össze nekünk, ez a négy természettudományos tárgyból hármat is érint. A negyediket csak azért nem, mert az hétfőn van. Egyébként kedden van az egyetlen nyolcórás napunk. Azért ez nem normális, itt megállnék egy szóra. Mármint itt izél mindenki, hogy a finnek mennyivel előbbre vannak az oktatásban, meg ők az egyik legjobbak, ilyenek, mindezt úgy, hogy kb négy órájuk van minden nap, ehhez képest a mi visszamaradottságunkat azzal próbálják kiegyensúlyozni, hogy hét-nyolc óráink vannak naponta, és 2019-től június végéig tartana a tanév. Sh*t.
A mai napom meg egy élmény volt. Ja nem. Kezdjük azzal, hogy reggel nem bírtam felkelni, aztán valahogy elvonszoltam magam az iskoláig, aztán mindjárt ofővel volt óránk, nála meg tudod, ki mer bealudni. Az első három órát zombi-üzemmódban töltöttem, majd mire kicsit felébredtem, még a neheze hátravolt, egy nyelvóra, amihez segghülye vagyok, dupla óra a világ legfélelmetesebb tanárával, és utána bírjak ki még egy órát azzal a tanárnővel, akit ki nem állhatok. K. Utálom a szerdákat. Már most.
Még két napot ki kell bírni a hétvégéig, aztán jön a hétfő, amikor is elvesztem minden maradék méltóságomat. Kedden megírnánk az idei év első dolgozatát is, de mivel addigra belül halott leszek és már valószínűleg rég egy kopott kocsi platóján fogok utazni Mexikó felé az új személyimet szorongatva, szerintem emiatt már nem kell izgulnom. Persze valószínűleg mindenképp be kell mennem suliba akár halott vagyok, akár nem. Meg aztán a Srácot sem akarnám itt hagyni, még akkor sem, ha rám se bagózik. Ma olyan szépen válaszolt a tanár kérdésére egyik órán, hogy majdnem elsírtam magam a gyönyörűségtől - ez biztos nem normális xD Meg láttam a bátyját a buszmegállóban és annyira rá emlékeztetett, hogy tök boldog lettem tőle.
Kép: https://i.pinimg.com/236x/37/de/
d9/37ded92b22211d51bd2b21
d1fc6a05fb.jpg?noindex=1
Szerintetek létezik, hogy valakibe távolról beleszeress, vagy ez csak akkor lehetséges, hogyha már jobban ismered az illetőt? Annyi mindent hallottam már erről, nem tudom, mit higgyek. Tesóm szerint nyilván szerelem, de ő mindenkibe képes beleszeretni, akit egyszer látott és jól néz ki az illető. Én nem hiszem, hogy ez arról szól, hogy jól néz-e ki valaki. Nyilván az egy plusz. De az is lehet, hogy ha valakibe beleszeretsz, akkor az illetőt sokkal helyesebbnek/szebbnek látod, mint más esetben. Vagy ez is csak az én baromságom lenne?
Mindenesetre én tudom, hogy miért szeretem az illetőt/miért jön be. Mert okos és aranyos, és ugyanazokat a zenéket hallgatjuk és baromi sokszor nézünk össze. Az már részletkérdés, hogy soha nem szól hozzám ha nem muszáj. Nem értem, miért. Ilyen gáz lennék?
Ennyi lettem volna mára, igazából csak azért irkáltam, hogy legyen valami a blogon :P Remélem, azért így is tetszett nektek.
Egyébként újra fogom kezdeni az 1984-et, mert egyszerűen nem akarom feladni csak úgy. Milyen könyvről látnátok szívesen értékelést, vagy miről néznétek tutorialt? Van ötletetek?
További kitartást, sok sikert a sulihoz,
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144