Október 24, kedd /031

Sziasztok!
Gyors mai öt dolog, mert leckét kell írnom :))

1. Ismét rájöttem, hogy szerelmes vagyok <3
2. Egész elviselhető órák voltak a maiak.
3. Nem írtunk bioszból :D
4. Most néztük meg az egyik kedvenc filmemet.
5. Elkezdtem olvasni a Papír hercegnőt, és nagyon tetszik :3

Mint azt láthatjátok, kissé megújítottam a blog kinézetét, remélem, tetszik nektek így is, nekem bejött az előző is, de ez sem olyan rossz. Írjátok meg a véleményeteket, ha van.
Igyekszem rendszeresen tartani ezt az öt dolgos történetet, majd meglátjuk, mennyire jön össze, mert lehet, hogy túl monoton lesz tőle a blog, szóval lehet, hogy elvetem végül :P Nektek mi a véleményetek róla?
Legyen nagyon szép napotok, holnap remélhetőleg jövök, addig is
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144