Október 30, hétfő - Halloween Book Tag /035

Sziasztok!
Na, milyen szép napra virradtunk! A nap süt, a szél fúj, nem kell suliba menni, van itthon finom müzli, nem kell suliba menni, holnap Halloween és ráadásul nem kell suliba menni!!! Szuper! :D
A mai napon egy Halloween-i Book Tag-et hoztam nektek, amit a neten találtam egy külföldi blogger blogján. Az eredeti bejegyzést megnézhetitek ide kattintva. Egy kicsit rákattantam a tagekre, és ez elgondolkodtatott. Szerintem azért tetszik ez a dolog nagyon a bloggereknek és youtubereknek, mert ez kicsit olyan, mintha meginterjúvolnának minket, és lássuk be, könnyebb és murisabb dolog kérdésekre válaszolgatni, mint kérdéseket kitalálni. Szerintem legalábbis.
Na, szerintem vágjunk bele ebbe a kis Halloween-i témába :)

1.) Kedvenc ijesztő könyv

Nem igazán szoktam horrort olvasni, de azért olvastam már para könyveket. A legijesztőbb talán Sherry Gammon könyve, a Port Fare-trilógia első része, a Szerethetetlen volt. Ezt még J barátnőmtől kaptam kölcsön, elég régen, már nem is emlékszem, hányadikas voltam. Csak azt tudom, hogy rohadtul féltem, de mellette nagyon is érdekelt a történet, viszont (habár azóta a trilógia mindhárom része megjelent) nem olvastam a folytatásait.

2.) A legijesztőbb könyvborító

Ide azért nem fogok választani semmit, mert nekem nem igazán vannak ijesztő borítós könyveim, és mint mondtam, nem is szokásom ilyeneket olvasni. Azt pedig nem akarom eljátszani, hogy teszem azt random rábökök egy Stephen King-könyvre, mert az úgyis mind ijesztő. Szeretném sportszerűen kitölteni ezt a taget, szóval ezt a kérdést hagyom.

3.) Melyik íróval mennél Trick or Treat-elni?

Nálunk Magyarországon ugye ez nem szokás, sőt, a maradiabb emberek határozottan elítélik már azokat is, akik megünneplik a Halloween-t, elvégre ez egy amerikai ünnep. Szerintem nincs vele semmi baj. Szóval én nem szoktam Trick or Treat-elni, de ha választanom kéne, hogy kivel menjek, Cassandra Clare-t választanám, beöltöznénk valamelyik karaktereinek, és útközben mindenféle árnyvadászos dolgokról beszélgetnénk és kifaggatnám a megjelenés előtt álló könyveiről :)))

4.) Ha bármilyen könyves karakternek beöltözhetnél, ki lennél?

Na, tessék, már itt is vagyunk :) Hm, ez viszont elég fogas kérdés. Szívesen öltöznék valami Árnyvadász karakternek, de az nehéz kérdés, hogy kinek. Talán Tessa Gray-t választanám a Pokoli szerkezetekből. Ha viszont nem Árnyvadászban gondolkozunk, nem is kérdés, hogy Tris Prior lennék a Beavatottból. Egyébként meg valami nagyon para dolognak is szívesen öltöznék, mondjuk valami démonnak. Egy vízipuskát megtöltenék kólával, az lenne a démonvér, és aki nem ad csokit, azt telibe küldöm vele.


5.) Ha bármit kaphatnál (bármilyen könyvből) a Trick or Treat "csomagodban" (ezt nem tudtam hogy fordítsam), mit szeretnél kapni?

Egyértelműen a Bátrak csokitortájából szeretnék, (szintén Beavatott) és persze megosztanám Tobias-szal :))
Ha nem csak kajára gondolunk, akkor Isabelle démonjelző nyakláncát szeretném a Végzet Ereklyéiből, vagy egy sárkánytojást. Ugyan nem olvastam a Tűz és jég dalát (tervben van), de ki ne akarna sárkánytojást, úgy őszintén?

6.) Melyik könyves világban mennél Trick or Treat-elni?

Már megint ez a Trick or Treat... Az Éhezők Viadalába mennék át, és a Kapitóliumot meg az első két Körzetet szivatnám egész este démonnak öltözve, azok úgyis tele vannak kajával, és ha nyolcadszorra nem adnak nekem csokit, akkor lekólázom őket a kólafegyveremmel. Aztán elvinném a csokit a szegényebb körzetekbe és nekik adnám. Egy részét, mert azért nekem is jusson valami
.

7.) Melyik könyves gonosszal nem szeretnél találkozni egyedül egy sötét sikátorban Halloweenkor?

EGYIKKEL SEM!!! Na jó, ha Sebastiannel találkoznék a Végzet Ereklyéiből, lehet, hogy még én lennék az, aki megerőszakolja őt. Egyébként tuti összefosnám magam, ha mondjuk Joker vagy Voldemort jönne velem szembe.

8.) Minek öltöznél: vámpírnak, zombinak, vérfarkasnak vagy Árnyvadásznak?

Vámpírnak vagy Árnyvadásznak. Az Árnyvadászok állnak nyilván a napos oldalon, ahogy egy régi barátnőmmel fogalmaztunk, viszont én imádom a vámpírokat, szóval inkább vámpír lennék.

9.) Válassz egy cukrot a Harry Potterből (csak egyet), amit szeretnél a csomagban találni

Erre sajnos nem tudok válaszolni, mert nem láttam és nem is olvastam a HP-t kövezzetek meg, pedig nagyon ideje lenne már annak is.

10.) Kedvenc Halloween cukorka

Minden gumicukrot imádok, szóval nekem aztán mindegy, hogy milyen alakjuk van, bárhogy jöhetnek :)

Remélem, tetszett nektek ez a Book Tag, én nagyon élveztem a kitöltését, és tervezek is még ilyeneket. A napokban egy számomra különleges bejegyzéssel érkezem majd, nagyon izgatott vagyok miatta, egyébként pedig tervben lesz a Halloween-i tökfaragás is, de még nincs hozzá tök, az meg úgy elég nehéz, illetve arcot is fogok festeni. Ha érdekel titeket valamelyik, hagyjatok kommentet, de a tökfaragásról egyébként is tervezek bejegyzést hozni.
További jó szünetet mindenkinek és jó Halloween-t, aki ünnepli,
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144