November 12, vasárnap - Minden, ami nem könyv Tag /040

Sziasztok!
Tegnap Molyon kihívtak a Minden, ami nem könyv Book Tag-re. Mielőtt itt felvonulásos tüntetést szerveznétek, esküszöm nem fog ilyenbe átmenni a blogom, de néha lesz ilyen is. Mint azt nemrég a Halloween Book Tag elején kifejtettem, ezt valószínűleg azért élvezik annyira a bloggerek, mert kicsit olyan, mintha interjút készítenének velünk. Egyébként pedig ez az első olyan Book Tag, amit azért készítek, mert kihívtak rá, nem pedig önszántamból. @Sternenkind hívott ki, aki itt most nem fogja érzékelni, hogy megjelöltem, de ezt majd Molyon is megteszem :)))
Képforrás

Széljegyzet: kicsit újrarendszereztem a bejegyzéseimet, létrehoztam új címkéket, így kicsit talán könnyebben el tudtok igazodni közöttük. Meghagytam a "nagyobb címkéket", mint az alkotunk vagy a könyvek, de ezek mellett behoztam újakat is, mint a Tag, a festmény és a tutorial, de mellettük még sok mást is. Remélem, ezzel segítek nektek :)

1.) Nevezz meg egy rajzfilmet, amit nagyon szeretsz!
Régen nagyon sok rajzfilmet szerettem, és sok meg is maradt kedvencnek, szóval így elég nehéz választani. Legutóbb a Némó nyomában-t néztem meg, bár az inkább tartozik az animációs filmek közé. De ami nálam mindig abszolút kedvenc marad, az a Micimackó.

2.) Mi a kedvenc dalod jelenleg?
Elég nehéz dönteni, mert ez nagyon sűrűn változik. A kedvenc együttesem az Arctic Monkeys, és minden számukat imádom. Van tőlük az örök kedvenc, a Do I Wanna Know?, tudom, ez nagyon sablon választás tőlük, mert ha valakinek, aki egy kicsit is konyít az AM-hez, kimondod az együttes nevét, a két leggyakoribb dalválasztás a DIWK és az R U Mine?, de én nem ezért választottam ezt, ennek érzelmi oka van. De, hogy az aktuális kedvencemet említsem, Throw The Fight - Passing Ships. Ez egy lassabb szám nagyszerű dalszöveggel, kicsit akusztikusabb hatással, aztán a végén berobban a basszusgitár, egyszerűen imádom :)))


3.) Mit csinálsz órákon át, ami nem olvasás?
Nem foglak meglepni titeket, ha a rajzolást és a festést mondom, vagy igen? :)) Ezen tevékenységek közben pedig előszeretettel hallgatok zenét, lehetőleg a figyelmeztetés feletti hangerőn, ezen kívül jó mai kocka tini módjára óránként csekkolom a Facebook-ot vagy a Molyt. Ha adnak be elég kaját, akár napokig el is lennék a sarkomban a festékeimmel.
Btw, tegnap festettem valami irtó klasszat, majd lehet, hogy bejegyzés is készül belőle, de ma is jött egy nagyon jó ötletem, szóval majd még kiderül, milyen bejegyzés lesz és mikor - csak mert az előző festményemről is akartam írni, az meg már több mint egy hete volt. Majd lehet, hogy inkább egy kisebb összefoglalót fogok csinálni, ez majd még kiderül.

4.) Mondj valamit, amit szeretsz csinálni és meglepné az olvasóidat!
Nagyon szeretek énekelni, és (bármilyen szerény is vagyok) nagyon szépen is tudok. Igaz, még senki sem mondta, de ha a fülemben maxra fel van téve a hangerő és senki más nincs a közelben, akkor nekem nagyon úgy tűnik, hogy őstehetség vagyok. Egyéb esetekben kerüljetek el :DD
Hogy valami igazat is mondjak, nagyon szeretek görkorizni, ezt talán nem emlegettem olyan sokszor, bár még a Magamban beszélek kezdése környékén volt egy bejegyzésem arról, hogy kis híján lekaszaboltam úgy harminc embert rollerrel, igen, nos nem minden sportban mozgok annyira otthonosan, mint a görkoriban. Egyébként azóta már kifejezetten fejlődőképes vagyok rollerrel, szóval annyira csak nem vagyok reménytelen eset.

5.) Mi a kedvenc szükségtelenül specifikus dolgod, amit csinálsz?
Az a helyzet, hogy holott egyébként egy baromi szétszórt ember vagyok, az életben igyekszem rendben tartani a dolgaimat, és nem szeretek olyan dolgokat elkezdeni, amiket magam is haszontalannak tartok, vagy tudom, hogy szükségtelenek a továbbiakban való boldogulásomhoz. Mondjuk, ha netán nem sikerülnének a terveim és mégse megyek képzőművészetire, akkor a rajz és a festés és felesleges. Na mindegy, ne legyünk pesszimisták. Ha rajtam múlik, én képzőművészetire megyek és pont.

6.) Mondj valami szokatlan dolgot, amire képes vagy!
Kihívóm itt a "zsiráfujjat" említette, amin hatalmasat röhögtem :DDD Erre én is képes vagyok, de amit a legtöbben szoktak emlegetni, az az, hogy ha nagyon rám jön a röhögés, akkor úgy tudok nevetni, hogy olyan hangja van, mint a sasok párzási hangjának. Nem tudom, hogy ez milyen, de állítólag én ilyen vagyok, mert elég élesen veszem a levegőt és senki nem tudja utánam csinálni.

7.) Mutass valamit, amit tavaly csináltál!
A tavalyi rajzaimat böngészve a gépen rájöttem, hogy lehet, hogy kéne egyszer egy Régi rajzaim-bejegyzést csinálnom, mit gondoltok? :D Kettőt is megmutatnék a tavalyiak közül, a 2016-os év első és az utolsó rajzát, az első a Beatles-ről készült, mert énekórán nagyon megkedveltem a zenéjüket, a másik pedig a The Vamps gitárosáról (asszem), James McVey-ről, egy nagyon jó barátnőmnek, aki teljesen odavan értük :))

Saját kép

8.) Mi a legújabb személyes projekted?
Lassan bele kéne kezdenem a karácsonyi ajándékokba (hiába, aki maga készíti, annak ehhez több idő kell mondjuk én általában december 23-án kezdem ezt el), illetve 2018-ban bullet journal-t szeretnék vezetni, és ehhez készülök elő.

9.) Mondj valamit, amire gyakran gondolsz!
Mindig az aktuálisan olvasott könyvem, és hogy megéri-e belőle kritikát írni. (Igen, olvasok ám azokon kívül is, amik kikerülnek a blogra)

10.) Az első dolog, ami eszedbe jut?
Alex Turner :)))))))))) <3 <3 <3

Ennyi lettem volna mára ezzel a Tag-gel, remélem, tetszett nektek :)) Ha még nem töltötted ki, és szeretnéd, akkor töltsd ki te is, vagyis az én kihívottam ezúttal Te vagy :)
Jövő héten találkozunk, remélem jól szórakoztatok. További szép napot nektek,
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

  1. Szia! :) Nagyon jó tag lett! *-* És mivel bárki kitöltheti, ezt viszem a saját blogomra is. ;)
    Amit még megjegyeznék, hogy szerintem szuper ötlet lenne a régi rajzaidról csinálni egy (vagy több) bejegyzést, hiszen az Instagram-os Inktober rajzaid is levettek a lábamról. De tényleg, eddig kerestem a lehetőséget, miként is valljam be a csodálatomat - gyönyörű, és kreatív lett minden egyes nap rajza. Le a kalappal, és csak így tovább! :) Már itt, a blogodon is szemezgettem a festményeidből. Mondanom sem kell, bambultam a képernyőre: meghökkentő, milyen tehetséged van.
    Biztos vagyok benne, hogy megéri az a sok energia, amit belefektetsz egy-egy művedbe, bejegyzésedbe. Csak is előre! ;)
    Szép napot kíván, Tina. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, most ezzel nagyon megleptél, nagyon nagyon köszönöm *-* Mindenképp lesz régi rajzaim-bejegyzés. Ami pedig a taget illeti, vidd nyugodtan, elvégre "Te" vagy a kihívottam :))
      Puszi,
      FMB/J :))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144