December 24, vasárnap - Boldog karácsonyt! /052

Sziasztok!
Sokat gondolkodtam azon, hogy mit kéne ma írnom a blogra. Nem akartam valami karácsonyi taggel letudni az év egyik legfontosabb ünnepét, de nem is akartalak benneteket bejegyzés és jókívánságok nélkül hagyni a mai napon ha már az elkövetkezendőkön nem igazán leszek gépközelben. Ötleteket keresgéltem a neten, de nem találtam semmi olyat, ami láttán felcsillant volna a szemem, így úgy döntöttem, kénytelen leszek valamit magam kitalálni. Igen ám, de mit is mondhatnék?
Számomra a karácsony mindig is nagyon sokat jelentett. Igen, kiskoromban nyilván az ajándékok miatt, és gyanítom, ezzel nem vagyok egyedül. Jajj, ugyan már, tudom, hogy Neked is ezt jelentette egykor, bármennyire is mondogatod, hogy nem, gyanítom, hogy ötévesen még nem azt vártad a karácsonyban, hogy együtt lehess mindenkivel, meglátogasd a rég látott rokonokat vagy hogy egyél valami finomat. Vagy tévednék?
Idővel aztán kezdtem teljesen másért szeretni a karácsonyt. Majdnem 17 éves vagyok, a húgom pedig 15, a nagybátyám mégis feküdt a röhögéstől, amikor azt merészeltük novemberben mondani, hogy az illatok, a vásár és a feeling miatt várjuk a karácsonyt. Egyes felnőttek mindenbe képesek belekötni. Miért olyan hihetetlen az, hogy kishíján nagykorú létemre már nem az ajándék jelenti nekem az ünnepet?
Mára egy kis elmélkedést szántam volna, de néhány okból kifolyólag ez nem valósulhat meg. Az első, hogy telefonról vagyok kénytelen írni, és minden második billentyűt félreütöm. A második, hogy ma már kétszer vesztem össze a családdal, ami rám nem jellemző, de kezdem érezni, hogy rövid időn belül szétvet az ideg. Ha még itt elkezdenék belebonyolódni a mára szánt témámba, tuti, hogy fogcsikorgatva fejezném be ezt az egészet.
Így inkább szeretnék nektek csupa jót kívánni karácsony alkalmából: egyetek sok bejglit meg mézeskalácsot (már aki nem érzi még megmérgezve magát az eddigi mézeskalácsmennyiségtől, amit idén evett), legyetek együtt a szeretteitekkel, még ha nem is fűlik hozzá a fogatok, álljatok meg erre a néhány napra és figyeljetek azokra, akik igazán fontosak nektek, nevessetek sokat, és ne felejtsétek, mi az ünnep igazi lényege.
Ezzel a rövidke kis bejegyzéssel kívánok mindenkinek csodaszép karácsonyt, 28-a környékén jelentkezem, addig se felejtsétek legfontosabb tanácsomat, és
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144