Január 26, péntek - "Az élet olyan, mint egy kaktusz: tövises, de gyönyörű" /062

Sziasztok!
Már említettem nektek egyszer a közelmúltban, a szülinapi bejegyzésemben, hogy kaktuszokat fogok gyűjteni, mert képtelen vagyok a bármilyen törődést igénylő növények életben tartására. Ha nem láttad azt a nemes bejegyzést, nézd meg itt. És örömmel jelenthetem, hogy habár néhány gazt anyu már szerzett nekem, tegnap beköltözött hozzám az első két igazi kaktuszkám *-* A mai bejegyzésben őket mutatom meg nektek, illetve, mivel túl unalmasnak találtam a cserepüket, kidekoráltam kicsit őket. De mielőtt még belekezdenénk:
Hamarosan a közeljövőben tervezek tervezni egy kis külső-átalakítást a blogon. Ez leginkább a főoldalon látható képet illeti, amelyet magam szeretnék megfesteni, hogy kicsit személyesebb legyen. Emellett remélhetőleg tudok tervezni egy saját vízjelet, és ezzel meg tudom jelölni a feltöltött fotóimat.

Szóval először is bemutatnám az újdonsült szerzeményeimet, akiket jó AM-rajongóhoz híven Alexnek és Turnernek neveztem el. Néha magam is elgondolkodom az épelméjűségemen. Ők lennének azok, még az eredeti cserepükkel:


Nem valami nagyok, de nagyon szépek szerintem. Most gyorsan összedobom a dekoráláshoz szükséges eszközöket:
~ akrilfestékek az általad választott színekben
~ ecsetek
~ víz
~ valami, amin színt tudsz keverni (ha szükséges)
~ cserép, amit dekorálsz


Kezdésként én Alex cserepéhez kikevertem egy lilás színt, ami aztán utólag kiderült, hogy rohadtul nem lila lett, mert túl sok lett benne a kék, szóval maradt kék. Ezt felvittem a cserép aljára. Ezután fehérrel kezdtem el felülről befesteni. Végül középen színátmenetessé csináltam a cserepet.


A másikat - Turnert - eredetileg ugyanilyenre akartam, csak zöldben, de aztán megihletett valami más, méghozzá az idei A Dal című műsor egyik versenyzője és szerintem egyik legjobb dala.


Szóval ezt ilyen galaxismintájúra fogom megcsinálni. Mármint olyanra csináltam, na. A színeket egymás mellé kell pacsmagolni a cserépen. Én ezt az előbb használt kéket választottam, mellé egy égszínkéket és egy pirosat egy kis sötétkékkel keverve, ami már majdnem lila lett. Megvártam, amíg megszáradt, addig is dolgoztam egy kicsit az Instagramos körítésen.


Hétfőn szereztem egy waterbrush-t, ami szerintem a világ legzseniálisabb találmánya. Egy olyan ecsetről van szó, ami rendelkezik egy kis tartállyal, amit meg tudok tölteni vízzel, így tudom belőle adagolni. És ezzel az ecsettel végre tudok normális kalligráfiát csinálni, így lassan tervben van a Calligraphy tutorial sorozatom harmadik része. Igen, elég rég volt már mindez, jogos, ha nem rémlik. :)
Szóval calligraphyztam egyet, egy kaktuszos idézetet választottam (meglepő módon). Így sikerült a végeredmény:


Már csak annyi volt hátra, hogy Turner cserepére csillagokat fessünk vagy rajzoljunk, én ezt fehér zselés tollal csináltam.


Szóval igen, így sikerültek a kis kaktuszkáim, remélem, tetszenek nektek ők is meg a cserepeik is.


Jövő héten eskü igyekszem valami minőségibb bejegyzést hozni, mert a napokban tényleg elég összecsapottakat írtam. Ilyenkor engem nem szabadna beengedni a Bloggerbe, eskü :D Szóval hétvégén megemberelem magam és nem írok semmi baromságot, inkább készülök a hétfői felelésre és szódolgozatra angolból illetve németből. Remélhetőleg a legközelebbi bejegyzésem a januári összefoglalóm lesz. Addig is
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144