Február 14, szerda - Valentin-napi könyvajánló - 5 romantikus könyv, ami még az én tetszésemet is elnyerte /067

Sziasztok!
Huh. Nos, a mai napom kegyetlen pörgősre sikerült, és a hét további része csak rosszabb lesz. Most is a biosztanulós időmből megy el ez, ugyanis mindenképpen akartam pár nemes gondolatot megosztani így az év legértelmetlenebb ünnepe alkalmából. Most nem fogok belemenni bővebben a Valentin-nappal kapcsolatos problémáimba, ugyanis bármeddig tudnám ezt húzni, de ma nem ezért vagyunk itt. Ezt a bejegyzést eltolhattam volna más napra, de sajnos sem a holnapi, sem a pénteki és a szombati napom nem fog úgy alakulni, hogy írni tudjak, vasárnap pedig egy nagyon fontos nap a családunk szempontjából és sajnos nem éppen pozitív értelemben és kétlem, hogy ez a giccsparádé esedékes lenne pont arra a napra.

Mielőtt belevágnék a mai könyvajánlóba, valamit gyorsan meg kell említenem. Ez pedig az, hogy megváltoztattam a blog URL-jét. Ennek egy nagyon egyszerű oka van, ez pedig kedves húgom, akiről vasárnap óta simán állíthatom, hogy olvassa a blogot, amivel alapvetően semmi baj nem lenne, ha nem írnék le itt gyakorlatilag mindent. Tehát most már elég sok mindent tud rólam, amit nem feltétlenül terveztem vele megosztani. Mondhatnám, hogy már mindegy, olvassa csak, de én nem akarom. Most már tudja, hogy a tanév elején azt hittem, beleszerettem az egykori legjobb barátomba, ismeri a gondolataimat a szelektív mutizmusról és tudja, hogy megfordult már a fejemben az öngyilkosság gondolata, sőt, ha van egy kis logikája, Random Zénó kilétére is fény derült számára. Így aztán a blog költözött csakmagambanbeszélekről mostiscsakmagambanbeszélek URL-re. Bocsi :)

Valentin-napi angol leckém
Szóval most összeszedek öt darab romantikus regényt, amelyek még az én tetszésemet is elnyerték. Igyekszem nem keverni a műfajokat, tehát konkrétan romantikus regényeket fogok felsorolni, és próbálok nem sci-fi-ket összeválogatni :)

Forrás





Katja Millay: The Sea of Tranquility - A Nyugalom Tengere
Az egyik legjobb könyv, amit valaha olvastam. De komolyan. Tény, hogy nem feltétlenül a legközpontibb eleme a romantika, viszont imádtam Nastya és Josh kapcsolatát, egy olyan kapcsolatot, ahol a közéjük álló falat lassan és óvatosan bontják le rétegről rétegre, apránként. Az egyik kedvenc könyvem lett.





Forrás




Tamara Webber: Where You Are - Ahol te vagy
Ezt még tavaly olvastam. Nem fűztem hozzá túl jó reményeket, igazából az első részt (Between The Lines - A sorok között) egy molyos kihívás miatt vettem ki a könyvtárból, aztán mivel ott volt a polcon a második rész is, elhoztam azt is. Már az első rész kellemes csalódás volt, na de a másodikon gyakorlatilag majdnem dobtam egy hátast, olyan jó volt, még a romantika sem zavart meg benne, mint központi elem - teljesen odavoltam meg vissza.





Forrás




Lylia Bloom: Védtelenül
Erről a könyvről korábban olvashattatok részletes véleményt a blogon, egész pontosan itt. Nagyon tetszett benne, hogy nem egy szokványos szerelmi történet volt, hanem volt benne bántalmazás, halál, több tabutéma, amit általában kerülnek az emberek, bár az írók manapság egyre többen próbálkoznak meg ezek megírásával.





Forrás




Róbert Katalin: Szelídíts meg!
Szintén találhattok részletes véleményt ide kattintva. Ezt a könyvet is egyszerűen imádtam, nagyon tetszett benne a lassanként kibontakozó szerelmi szál, ahogy a barátságok is, illetve Kisherceg gondolatai a világról. De mindezt elolvashatjátok a linkre kattintva bővebben is.








Forrás



Cecelia Ahern: PS: I Love You - Utóirat: Szeretlek
Még egy jó pár évvel ezelőtti olvasás, de az egyik legmeghatározóbb szerelmi története volt az életemnek. Nagyon kedves és szívszorító történet, amelyet szívből ajánlok mindenkinek, ugyanis Cecelia Ahern regényei mindig is zseniálisak voltak és remélhetőleg azok is maradnak.









Ennyi lenne ez a mai kis könyvajánló. Sajnálom, hogy ma csak ennyire futotta tőlem. Legközelebb a jövő héten várható hosszabb, vagy egyáltalán bármilyen bejegyzés. Esetleg ti olvastátok valamelyik könyvet? Ha igen, mi a véleményetek? Nektek mi a kedvenc szerelmi történetetek? Szívesen várom a Ti ajánlásaitokat is számomra :)
Jövő héten találkozunk, addig is
legyetek jók!
FMBxxx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144