Február 21, szerda - Pinteresting vol2 ~ Úristen, mit tettem?! :O /069

Sziasztok!
Tartozom egy vallomással. Az utóbbi időben nagyon kevés időm nyílt hétköznapokon rajzolni vagy festeni, és ha volt is, mindig a saját szórakozásomra rajzolgattam, nem volt energiám ahhoz, hogy a bloghoz készítsek bármit is, ugyanis elég sok minden szakadt a nyakamba így a második félévre.
Na, mindegy is, most itt vagyok a Pinteresting második részével. Tudjátok, a sorozat, amikor olyan pinterestes képeket valósítok meg, amik minden valamire való tinilány oldalain kint vannak, de senki sem képes arra, hogy saját kezűleg megvalósítsa őket. Na igen, én ezeket valósítom meg. Kicsit pinterestesen, kicsit a saját stílusomban.

Amit ma alkottam, a sorozatom második része. Ez egy földgömb akar lenni, de most sokkal többet változtattam az eredetin, mint legutóbb. Ez volt az eredeti kép:



Azzal kezdtem, hogy felrajzoltam a földgömböt. A kört rajzolhatjátok szabad kézzel vagy körzővel, kinek hogy tetszik, én kivételesen szabad kézzel csináltam. Ezután rajzoltam egy ferde tengelyt neki, majd megrajzoltam a földgömb többi részét.


A kontinensek elhelyezkedése relatív. Én elég lazán vettem és csak nagyjából skicceltem fel, hogy mi hová kerüljön, de ti kidolgozhatjátok rendesen is, csak rajtatok áll.


Most kezdődött a festős része. Eredetileg ugyanolyan kékes színűre terveztem, mint az eredeti képen, de végül inkább ilyen színes-szivárványos lett és nekem tökre tetszik ez is. Először mindig egy kis felületet benedvesítettem és azt festettem be. Miután az első réteg kicsit megszáradt, felvittem még egyet, de ez is szubjektív.


Amíg ez száradt, a földgömb többi részét jól felvizezett szürkével kifestettem és feketével árnyékoltam.


Ezt már csak az a fázis követte, ahol szokás szerint mindent elrontok :) Valami színpacákkal akartam teljessé tenni a képet, amire eddig még aránylag büszke voltam, de most jöhetett az úristenmittettem-rész, ugyanis ez egyáltalán nem a tervezett módon sikerült. De ha már itt voltam, nem tudtam mindezt visszaszedni, így valahogy meg kellett oldanom, és nagyjából sikerült is tűrhetőre megcsinálnom.


És ha már itt voltam, muszáj volt ezt is feldobnom egy dalszövegrészlettel. Ezúttal a The Script Wonders című dalára esett a választásom. A végén még két papírrepülővel egészítettem ki a festményt.


Szóval így sikerült a végeredmény, összehasonlítva az eredetivel nem nagyon hasonlít, de legalább az ihletemet meghozta :)


Ennyi lettem volna mára, remélem, tetszett nektek ez a rövidke tutorial és nektek is meghozza a kedveteket egy kis alkotáshoz :) Ne feledjétek, mindent lehet, csak akarni kell, nem számít, ha nem vagytok művészlelkek - erről hamarosan hosszabb kifejtést is hozok.
További szép hetet mindenkinek,
legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144