Június 28, csütörtök - Régi naplóm (2013) /094

Sziasztok!
Miután a mai napom néhány apróságtól eltekintve csaknem teljes másolata a tegnapinak, és ráadásul nagyon belejöttem a régi marhaságaim kielemzésébe, úgy döntöttem, folytatom ezt a naplózós dolgot, ezúttal a 2013-as anyaggal. Ez a tegnap megkezdett naplóból mindössze 4 hónapot takar, majd meglátjuk, mennyire jön ki ezeknek a megtárgyalása, és lehet, hogy előkeresem a következő naplót is és nekiállok szemezgetni belőle. Szóval akkor folytatom, ahol abbahagytam, pontosabban kicsit későbbel, mivel december után két hónapig nem került a kezembe a napló.
A tegnapi naplós bejegyzés ide kattintva elérhető.



Március 14.
Ezt az üzit a galériáról írom. Túl vagyunk a műsoron, gyertyát gyújtottam (igen, ugye a tegnapi bejegyzésben is felemlített és már korábban részletesen kitárgyalt szelektív mutizmusom miatt nem kaphattam olyan szerepet műsorokban, ahol beszélni kellett, így aztán mindig valami kisebb feladatot sóztak rám, mint esetünkben a gyertyák meggyújtása a '48-as forradalom megemlékezésén), hála a ló jégnek (ezt akkoriban nagyon viccesnek tartottam, hogy a jó ég helyett ló jeget mondok), nem égtem be (ezt akkor nem szóviccnek szántam, persze mai fejjel már az). Reggel a termünkben volt a D. Márk meg egy másik nyolcadikas, hááát arról jobb nem is beszélni... (ez egyébként nem tudom, miért volt ennyire megemlítendő dolog, mert csak beszélgetni jöttek át az osztálytársaimhoz. Biztos bejött nekem a D. Márk vagy nem tudom...) Új fejlemény, hogy KC Danival jár! (áhh, igen, KC volt az egyik "legjobb csaj" az osztályban) Hát, nem tudom, hogy ennek örüljek, vagy bosszankodjak rajta, mert azért valljuk be, Dani elég helyes... Bár nem hiszem, hogy én is bejövök neki. (erről a gondolatról csak annyit, hogy ez a bejegyzés ceruzával van írva, de ez a két mondat lila tollal át van húzkodva. Azért valahogy kisilabizáltam, mert egyébként egy alig egy hónappal később íródott bejegyzés írása közben húztam mindezt át. Hát igen, ötödikben azért elég gyorsan ki lehet ábrándulni emberekből...) De azt hiszem, hogy a Máté belémesett, mint vakló a gödörbe, bár igaz is: ő mindenkibe szerelmes. :) (Ezzel valószínűleg csak áltattam magam, mivel 1. Mátéval utáltuk egymást (ahogy a legtöbb osztálybelivel), 2. mint azt már elmondtam, ha nem beszélsz, elég nehéz bárkivel is megkedveltetni magadat, pláne fiúkkal. Nem csodálom, hogy soha nem volt még barátom. Amilyen gáz vagyok, nem is lesz egyhamar, valamiért minden srác elkerül...)


Március 15.
Jelenleg kb. reggel (délelőtt) 10 óra van. Panda épp most verte be a fejét az ágyba. (Congrats, hugi.)


Március 17.
Mindjárt kicsinálom azt az idióta húgomat! Azért adott rossz pontot nekem, mert nem neveztem el az építményt! HÜLYE!
1. Bocs, tesó :D 2. Fogalmam sincs, hogy miről van szó, valószínűleg valamit játszottunk. Régen sok ilyen játékunk volt, hogy pl. rajzoltunk valamit és a másiknak egy 10-es skálán kellett pontoznia a rajzunkat meg hasonlók. Valószínűleg ez is valami ilyesmi lehetett.


A következő naplóbejegyzésem azon a jeles napon készült, amikor az osztály fiainak kezébe került valami, aminek nem kellett volna, aminek köszönhetően már lett kézzelfogható indokuk arra, hogy utáljanak és az osztály befolyásolható tagjait ellenem fordítsák. Itt indult el általános iskolai hangulatom görbéje lefelé, melynek mélypontja nyolcadikban érkezett el. Erről bővebben már meséltem egyszer. Na de akkor lássátok, milyen piti ok miatt utált meg a társaság:

Április 17.
Bajjj van! A fiúk megtalálták a papírt, amire felírtam az osztály "Top 5 hülyéjét", és állítólag a Dominik azt mondta rám, hogy csicskagyerek. (E miatt a - szerintem teljesen jogos - "Top 5 hülye"-lista miatt szállt rám az összes fiú. Megjegyzem, mindenki tudta a listán olvasható nevekről, hogy ők az osztály leglustább és legrosszabb tanulói, egyszerűen arról volt szó, hogy én leírtam ezeket, amikor egy barátnőmmel leveleztem és a fiúk megtalálták a padban. És mivel én írtam, akit a többség nem kedvelt, de eddig nem volt okuk rá, rögtön kaptak az alkalmon, hogy végre tettem ellenük valamit.) Hát, szerintem (itt bátran kimondom) ezzel nem kell foglalkozni, (azt hittem, ha ezt leírom, bátrabb leszek tőle. Nem lettem az. Nem is gondoltam azt, hogy ezzel ne kéne foglalkozni, ugyanis borzasztóan éreztem magam és napokig nem aludtam akkoriban) meg az ő pöttyös malacfejével se. XD Miért, nem pöttyös a malacfeje???!!! (áhh, igen, a Dominiknak nevezett illető egy szeplős srác volt és a mai napig egy disznó jut róla eszembe :D)
A Máténak meg csíkszemei vannak, és téglalap szemüvege (biztos a sok kockulástól XD) és tic-tac formájú feje!!! (szerintem egyébként én például manapság sokkal nagyobb kocka vagyok, mint Máté volt akkoriban)
Aztán meg a Daninak is tic-tac feje van meg dús lányhaja és nagy szája. (ez volt az a pont, ahol az előbbi, március 14-i bejegyzésben áthúztam a Daniról írt gondolatokat, és ezt utána sem bántam meg, ugyanis Dani a későbbiekben az egyik legnagyobb ellenségem lett.)
Ők az osztály Top 3 rondája! (a naplóban ezeket a gondolatokat rajzokkal is illusztráltam, lásd kicsit lejjebb)
Széljegyzet: nagyon remélem, hogy ezek az emberek egyszer idetévednek a blogra. Nem egy nagy bosszú, mivel itt csak az akkori gondolataimat olvashatják, viszont szeretném, ha tudnák, hogy mai fejjel is azt üzenem nekik, hogy a jó k&@3v54dss453d#fg2hhd!76?adeg:#345&Đ&$d432dvfdh46@gt...............................................




Április 18.
Uramatyám, itt de ki lehet készülni! Már nekem is elegem van magamból. Miért ne lenne? ITT ÜLÖK 4 HÓNAPJA (január óta) EGY HÜLYE, ZAKKANT, KANCSÓ FÖLDMŰVELŐ (köcsög paraszt) MELLETT, és nem ültetnek el!!! :'( (Igen, erről már beszéltem tegnap. KisPoszáta akkor még nem is sejtette, hogy tanév végéig amellett a srác mellett lesz kénytelen ülni...) Aztán meg a fiúk ki akarják nyomozni a titkosírásunkat, de a Panka hamis ABC-t adott nekik! Hát, őszintén szólva kész röhej, ahogy küzdenek. XD (Panka volt az egyik BFF-em, egyébként vele is a mai napig barátok vagyunk, és egyébként beszéltem már róla is a blogon, csak nyilván más becenévvel. Akkoriban titkosírással leveleztünk és neki írtam le az osztály Top 5 hülyéjét is. Pechemre Panka a titkos betűk fölé írta mindig az igazit megfejtés közben, így tudták elolvasni az érintettek az üzenetet.) De az tuti, hogy a következő naplómat egy speciális titkosírással fogom írni, amit garantáltan nem olvas el senki! (Ezt egyébként nem tettem meg.) Az már csak hab a tortán, hogy a kamu ABC egyetlen betűje sem egyezik az "eredetivel"! :D Fú, mekkora égés ez nekik! :P
Nah, megváltoztattam a titkos ABC-t, de oly bonyolult lett, hogy azt garantáltan nem fejtik meg azok a randa taknyok! XD (Az az ABC annyira bonyolult volt, hogy még mi se tudtuk megfejteni, ezért maradtunk a réginél. Egyébként szerintem ekkoriban jöhettem rá, hogy mit jelent az "XD", mivel minden második bekezdésbe írtam egyet. XD Ja, hoppá....)


Április 22.
Na, jó. Tényleg elültethetnének e mellől a kergemarhakóros tetű mellől. (Azalatt a pár hónap alatt változatosabbnál változatosabb neveket találtam ki a padtársam számára.) DE NEM ÜLTETNEK EL! :( Már az is tuti, h a Máté egy nagy kancsó! XD Bár ez eddig is tuti volt. :)
HXZI ZOTNÖMIZ! :( (Titkosírással van, és a szar angolórát jelenti.)


Április 30.
Anyu belerakta a mosogatógépbe a kajásdobozomat, de nem mosta el! Most olyan, mintha belehánytak volna! (Hát ez remek...) Holnap nem lesz suli, úgyhogy ez az utolsó áprilisi bejegyzésem. :) (Nem látom az összefüggést. Április 30. van, ember! Ha lenne suli is ez lenne az utolsó áprilisi bejegyzés...) Most meg halhatok éhen, mert a Panda nem képes felhozni a kajámat! (Hisztiroham indul, 3...2...1...) Már a 3. órának, a tesinek is vége! És tesi után mindig nagyon éhes vagyok! :( ÉHEN HALOK! Csak *MárkaNeve* cukorkám van, de azt a csajoknak hoztam. Egész nap nem ettem semmit! Ha a Panda cukorkákat vett magának, szétverem! (Hú, de kemény voltam!) És most ez a két kancsó, a Krisztián meg a Gábor elkezdtek cukorpapírral sípolni! Beszakad a dobhártyám! 


Május 6.
Nah, a mai beszámolót ott kezdem, hogy ha rajtam múlna, a Máté (a kancsó földműves) már rég a *RosszHírnevűIskolaNeve*-be járna! (Emlékszem, rengeteget fenyegettek minket ezzel az iskolával, hogy ha rosszak vagyunk, ott fogunk kikötni. Egyébként azt hiszem, miután hatodik utáni nyáron Máté kibukott az osztályunkból és a következő tanévben a magatartása miatt kicsapták, tényleg oda került.) Őgenyósága miatt ugyanis nem lesz több játékóra tesin, és addig futjuk a 4 sulikört, amíg nem leszünk gyorsabbak! Uáhh!
ÓYIŐ TÜOAM >:( (*MátéIgaziNeve* genyó. Egyébként imádom, hogy ennyire nem akartam csúnyán beszélni, hogy ilyenekkel helyettesítettem mindent, mint a 'genyó' meg 'kancsó földműves'.)
Neem akaroook fogorvoshoz menniii! Megint olyan szart fognak tenni a számba! Már a gondolattól is hányingerem van! (Nem félreérteni.... Fogszabályzóm volt, és ehhez kellett a fogamról mintát venni, amit utáltam, mert annak a cuccnak borzalmas íze volt.) DE NEM! Rávettem anyut, hogy csütörtökön menjünk! JEEE!!!


Május 7.
Ma matekdogával kezdünk. Máté még mindig egy NAGY kancsó! (Szerintem ezeket azért hajtogatom annyiszor, mert vissza akartam vágni a bunkóságukért, és direkt irkáltam rosszakat róluk, hogy megtudják a véleményemet.) Aztán beszélnem kell anyuval, h ma süssünk cupcakét, mert nekem feltétlenül kell a pályázatra. (Fogalmam sincs, miről van szó, biztos valami muffinsütő versenytől hadoválhattam.) Megjött a 2. kancsó, az egyik legkancsóbb padtárs a FÖLDKEREKSÉGEN! Na, vége a dogának. A Dominik azt hajtogatja, h *Tesitanár* egy b*zi, bár sztem ők a b*zik, mert miattuk kell futnunk. (Tetszik, hogy ilyen kis cukin kicsillagoztam még a buzit is :D)


Május 8.
Hétvégén megyünk Ruminire. Őszintén szólva már annyira nincs kedvem. (Színházi előadásról volt szó.)


Május 10.
Na, meggyógyult a Dani. Sztem lehetett valami a betegségében, mert eléggé megkancsult. :) (Addig is egy paraszt volt, csak betudtam a betegségének, hogy csak akkor vettem észre.) Tegnap Howrse-on szülesztettem 2 csikót, az egyik amerikai foltos, a másikat elfelejtettem. :) (A Howrse egy lótenyésztős játék volt, amire szinte minden lány regisztrálva volt az osztályban. A szüleszteni igét az egyik barátnőm találta ki, szóval ez kivételesen nem az én marhaságom.) És ma lesz a papírgyűjtés! Bírnám, ha inkább tanítási időben lenne. :(


Május 11.
Összeállítottam egy listát az osztály fiúiról kancsóság szerint (...) (Polgárpukkasztás indul... Ezt követte a lista, de most nem irkálom le, mert semmi értelme nem lenne.)
Most megyünk Pestre, és őszintén, egy rakás perverz disznóval ülök együtt. :( (A tesóm osztályával mentem színházba. Ez a perverz disznóság pedig igazából azt takarta, hogy mindenről valami szexuális tartalmú dolog jutott eszükbe. De hát 10-11 évesekről beszélünk, akik ekkoriban lettek felvilágosítva, szóval nem csodálom...)


Május 12.
Azon izélek(=gondolkodom), h nem kellene-e megcsinálnom az irodalmat. Asszem, megcsinálom. (Stréber xD)


Május 19.
Tegnap volt az Eurovíziós Df. 2013. döntője, élőben Malmőből! Magyarországot idén (ahogy a Dal 2013-ból megtudtuk) ByeAlex képviselte, Kedvesem c. dalával. (Na, ez eddig pont úgy hangzott, mint valami riport.) A 17. helyen indult (26-ból), tehát elég sok ideje volt. Kb. fél 11-kor került sorra. Részemről ez rengeteg idő (megjegyzés: a műsor 9-kor kezdődött), és bár megfogadtam, h nem alszom el, elaludtam. Majd megkérdezem anyuékat, hányadik lett. (Sose voltam az az éjszakázós típus, szinte minden ilyesmi cuccon elaludtam.)


Május 23.
Jeeeee! Eszti néni engedélyezi a suliújság-szerkesztést! EZ AZ! Ez az egy haszna annak, h a Panka SzJG-mániás lett. (Áhh, a jó öreg Szent Johanna Gimi. [Véleményem itt olvasható.] Mindenkit magába szippantott az osztályból, innen jött a suliújság ötlete is, ami egyetlen számot ért meg, azt is pont tegnap találtam meg itthon. Ahhoz képest egész nyáron azt szerveztük, azt hiszem, hatan-heten voltunk szerkesztők.) Ő lesz a főszerkesztő. Mindenkinek azt mondogatja, h ne mondjuk el senkinek, ehhez képest tegnap a Panda azzal fogadott, h a Panka elmondta neki. De eszébe ne jusson beszállni a projektbe! Különben én kiszállok! (Nagyon utáltam, hogy a barátaim szinte jobban kedvelték a húgomat, mint engem, és természetesen mindenbe beavatták, amibe én nem akartam.)
Na, ezeket is lecsapom! Itt ül mellettem 3 kancsó, és a karkötőikkel dobálóznak. NEM BÍROM TOVÁBB!!! Már csak 2 óránk van: riadalom (fujj) (a magyartanár miatt hívtuk riadalomnak az irodalmat) és angol (fujj). Tegnap a Krisztián olyan kancsó volt, h kisajátította a segédanyagot, én meg írhattam saját kútfőből. >:(  (Olyan feladatsort kaptunk, amihez kaptunk egy lapot és abból kellett kikeresni a megoldásokat. Olyan, mint a szövegértés. A tanárunknak ez volt a mániája, a padtársam pedig soha nem engedett a segédanyag közelébe, amit meg kellett volna osztanunk.)


Május 24.
Lehet, h mégse lesz suliújság. A Panka azt mondogatja, h "a Luca miatt". (A vicc az, hogy a Lucának nevezett illető még csak nem is volt a szerkesztőség tagja. Azt hiszem, a második számnál csatlakozott volna, de az ugye soha nem látott napvilágot.) De nem kéne felkapni a vizet egy ilyen semmiség miatt. Előbb-utóbb úgyis eljár valakinek a szája! Annál is inkább, h a Panka is elmondta a Pandának. De arra kíváncsi vagyok, h mit művelt a Luca, amiért a Panka olyan durcis. A Gábor meg csak szekálja, tehát a Gábor is kancsó. (Az biztos! Gábornál jobban soha senkit nem gyűlöltem életemben. Ofő csak intelligens bunkónak nevezte, mert igazából tök okos volt, de akkora paraszt, hogy el nem hiszitek...) Dominik meg randa, mint a bűn, az ocsmány, torzszülött, kopasz fejével! (Akkoriban vágatta le a srác a haját, mindenki ezzel szívatta, hogy kopasz lett.) NEM IS! Nem ronda, csak furán szép. XD Méghozzá naaaagyon furán! Huh, csak egy kis hülye vita volt! És ez azt jelenti, h lesz suliújság! Jeeeeeee!


Május 28.
Tegnap óta itthon tespedek. Skarlátos vok. (Ez nagyon legendás betegség volt. Akkor kihagytam az osztálykirándulást is, meg lehánytam a galériáról meg hasonlók.) Tegnap is meg ma is átjött a mami. Ma reggel (inkább délelőtt) másfél órát gépeztem, de erről anyunak nem kell tudnia. :) (Meg volt szabva, hogy mennyit gépezhetünk, és csak engedéllyel volt szabad. Vicces, most lassan három órája ülök e fölött a bejegyzés fölött...)


Június 1.
Navégre! Mivel májusban már kifogyott a hely, alig vártam, hogy kedvemre kijegyzetelhessem magam! (Igen, ez egy olyan napló volt, hogy le volt bontva hónapokra. Persze simán ragaszthattam volna be lapokat, de én inkább kivártam a következő hónapot.) Tegnap lejárt a cupcake-pályázat, de még meg kell ejteni azt a rohadt facebookos szavazást, amit még ki se tettek a face-re, h legalább szavazhassanak az emberek - RÁM! XD (Mastertroll. Egyébként ha jól emlékszem, nem nyertem semmit azon a versenyen.) Most 2 dolog miatt vok szomorú: 1. Hétfőn már kell suliba menni, 2. Nem kaptam felmentést tesiből. (Hát ezért most is szomorú lennék.) De hepi(=happy=boldog) vagyok, mert: 1. Asszem holnap jönnek Bátyusék, (a nagybátyámék akkoriban az ország másik felében laktak) 2. Már csak 8 nap van a suliból! Jeeeee!


Június 2.
Megőrülök ettől a köcsög húgomtól! Fireboy&Watergirl-t játszottunk, aztán elkezdett szekálni, azért, mert meghaltam, erre bezártam, ő meg elkezdte, h "Jó, te nem tudod majd megcsinálni!", erre megcsaptam, anyu meg kikapcsoltatta a gépet. >:(
XDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ismét szeretnék bocsánatot kérni a Pandától: Bocsi! XDDD
Szóval a Fireboy&Watergirl volt az egyik kedvenc játékunk, amit ketten is tudtunk játszani a gépen. A lényege nyilván az összedolgozás volt, de ez nekünk nem mindig sikerült, ahogy ez esetben sem. A Panda imádott engem provokálni, aminek először az lett a vége, hogy a karakterét bántottam, majd utána őt ütöttem meg, aztán anyu mindig közölte, hogy ha nem viselkedünk, akkor ki lehet kapcsolni.


Június 5.
Jee 2 osztályfőnökiii! Na, de tegnap nem is írtam, úgyhogy most írok a tegnapról. Tehát: matekból lehetett javítani. Törin tanultunk a vérszerződésről, tesin játék. Angolon egybe voltunk a németesekkel, nyelvtanból év végi doga. (Imádom, amikor ilyen tartalmasan leírom egy napomat. Istenem, de rég is volt, amikor 5 órám volt egy nap... Sőt, már a 6 órás napokat is visszasírom...) Aztán a Pandáéknak volt műsoruk. Nagyon ügyesek voltak! :)
Ezaz! Nem kell nyelvtancuccot hozni, és jövő héten filmezünk!
Drága osztálytársaim új kedvenc elfoglaltsága egymás tolltartójának galériára való felpakolása és a kenyérhéjjal dobálózás. XD (Ez nem tudom, mitől volt ilyen vicces.)


Június 6.
Tegnap kiírtam Facebookra, h a fiúk megkaphatják a K-t a VAKÁCIÓ!!!-ból, mert az az enyém lenne, de én nem leszek itt szerdán, tehát nem tudom felírni. (Ez is egy szánalmas békülési kísérlet volt, természetesen sikertelen.)


Június 7.
Ma anyu hozott suliba, mert majd viszi a Pandát röntgenre. Ez a hülye Máté gombostűvel szurkálja a kezén a sebet. XD (Fúúúj, ne már...)



Ezzel fejezném be júniusig 2013-at. A következő ilyen bejegyzésben ennek a folytatását olvashatjátok. Igazából nem zavar, ha nem nagyon nézitek ezeket a bejegyzéseket, mert én nagyon jól szórakozom közben, és számomra ez a lényeg, nem a megtekintésszám.
Tudom, ma egy kicsit jobban áthajlott a bejegyzés abba, hogy az akkori érzelmi helyzetemet és az osztálytársaimmal való rossz kapcsolatomat taglaljam, mivel abban a tanévben kezdődött a problémák sora. Igazából ezután inkább lefele volt. Ez a hullámvölgy akkor kezdett felfelé ívelni, amikor 2014 elején találtam magamnak egy fiúbandát, akiket imádhatok és ez kicsit elterelte a gondolataimat - ez majd az akkori bejegyzéseken is látszódni fog. Mindenesetre a következő bejegyzésben találkozunk, addig is
legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144