Október 14, vasárnap - Régi naplóm (2010) /108

Sziasztok!
Emlékezhettek, nyáron elkezdtem kielemezni a gyerekkori naplóim tartalmát, és ezzel együtt a korábbi éveimről is meséltem nektek elég sokat. Ma ezt fogjuk folytatni. Elsősorban azért, mert a héten nagyon nem volt időm anyagot csinálni egy új bejegyzéshez, értem ezalatt, hogy nem volt időm festeni, rajzolni, de még olvasni sem, így aztán ki kellett találnom valamit, amihez nem kell nagy gyűjtögetés.
A legutóbbi ilyen bejegyzésben a 2013-as naplómat böngésztem, de most úgy döntöttem, egy kicsit félreteszem azt, és visszamegyek még régebbre, a a 2010/2011-es tanévre. Csak mert most ilyen kedvem van. Na, kezdhetjük! *kortyol egyet a kávéjából és menőn felcsapja a naplót* Most konkrétan ezt csináltam :D

2012-es napló: itt
2013-as napló első rész: itt
2013-as napló második rész: itt




06. 05.
Penny elpusztult! Nagyon sírtam!
Pennyt már említettem egy korábbi naplós bejegyzésemben, de azoknak, akik lemaradtak róla és most sem olvasták el azokat, mondanám: Penny az aranyhalam volt, akit 9 napig sikerült életben tartanom. Tartalmas kapcsolat volt.

06. 16.
Ma mentünk először ügyeletbe! Elég izgi volt!
Erről is beszéltem már, amikor nyári ügyeletben voltunk, a tesómmal és egy barátnőmmel a suliban. Akkor alapítottuk meg a Teki-klubot, ami sok évet megért.



06. 18.
Ma volt az évzáró! Szín kitűnő lettem!
Na áááállljunk meg egy pillanatra és számoljuk ki, hányadikas is voltam... A 2010/2011-es tanévben voltam harmadikas, az azt jelenti, hogy ezt második osztály végén írtam. Szóval ez után az év után már csak hetedikben lehettem egyszer kitűnő, mert a tesitanár félévkor lerontotta a jegyemet egy sajnálatos eset miatt, ezért év végén megadta az ötöst. Hetedik után pedig (mint azt tudhatjátok) már csak a tavalyi, a tizedik tanévem végén sikerült kitűnő bizonyítványt összehoznom. Még most sem értem, hogy sikerült ötösre feltornásznom a félévi hármasomat kémiából.



06. 24.
2 hét, és jön hozzánk az Anna! (Ország másik felében élő unokatesómról beszélünk.) Ma nálunk volt a Harcsa! (Teki-klubos ügyeletes barátnőm a mai napig.) Nem volt olyan rossz...! (Remekül hangzik :D) Csak az nem volt jó, amikor megjött a *HarcsaAnyukája* és elvitte a Harcsát... Bár utána elmentünk a *Bevásárlóközpont*-ba és a Pandával (tesóm) bemehettünk az Alexandrába! (Kis könyvmoly ☺️)



06. 25.
Még a naplóbejegyzés kivesézése előtt szeretnék mindenkit tájékoztatni arról, hogy senkinek nem dílerkedtünk harmadik előtti nyáron. Így lassan felnőtt (PFFFFFF) fejjel olvasva a naplót múltkor Harcsával meg Lucával széjjelröhögtük a belünket azon, hogy miket írtam, mert elég félreérthető lett :D
A mai nap nagyon jó volt! Az ügyeletben a Harcsával tök jót játszottunk! (Csak reggel, amikor ki kellett takarítani a "bunginkat", akkor nem volt túl jó!) (A bungi pontosabb leírásáért keresd a 2012-es naplót.) A "bungi" kitakarítása után (zárójelben megjegyzem, a suli udvarán egy poros sarokban volt a bungi, tehát nem tudom, mit takarítottunk rajta. A földön ültünk, ember!) meghúztuk a határvonalakat (mert azt kell, hogy elharmadoljunk egy két négyzetméteres területet, és most még lehet, hogy sokat mondtam), és mindenki a saját részét "befüvezte", azaz "fűszőnyeget" készítettünk. (Konkrétan ezt mondtam, hogy befüvezte.... Atyaég :D) A Harcsa kinevezte a Pandát "fűfelelősnek", úgyhogy ő viszi a "fűszőnyegnek" való füvet mindenkinek. (Mifelénk ezt nevezik dílernek XDDDD Jajjjj ne haragudjatok, sírok a röhögéstől :DDD *few minutes later* Na folytassuk!) Én lettem a "fegyverfaragó", így hát (ugye, ez elég fontos "meló") én faragom a "fegyvereket" (amik egyébként botok). ("Rohadt" "szar" "hogy" "mindent" "idézőjelbe" "raktam", már beáll az ujjam a Shift+2-től. Ehhez a fegyverfaragós témához most inkább nem fűznék semmit...) A Harcsa a "főnök", ezért amit mond, azt kell tenni. (Ugye, ez természetes!) Ennyi a mai beszámoló! Good bye! (Nehogy egybeírd, barátom...! Hát ezen a bejegyzésen kihűltem...)



08. 23.
Csak azért most tudok írni, mert ez a felelőtlen napló (WTF?????) becsúszott az éjeliszekreny (konkrétan így írtam le) fiókja mögé, én meg mindenhol kerestem! (Hát ennek már megérte egy külön bejegyzést szentelni...)

09. 24.
Már elkezdődött a suli, csak mostanában nem volt kedvem a naplóíráshoz. (Ilyen tartalmas bejegyzések mellett kezdek rájönni, miért nem elemeztem ki ezt a naplót.)



10. 17.
Olyan fura, így a bejegyzés dátumát nézve rádöbbentem, hogy pár nap múlva ez a bejegyzésem 8 éves lesz... Basszus, hogy megy az idő...
Most éppen *KözeliTelepülésen* vagyunk, és iszonyúan unom magam. (Nagyszüleimnél.) Még jó, hogy hoztam a naplómat. Ma kaptam egy "Luna Magica" kezdőcsomagot, amiben benne volt az "Epony" kártya is! (Ezt amúgy nem kaptam, hanem konkrétan ez volt az egyik első dolog, amit magamnak vettem a saját pénzemből. Gondolom, lányok, közületek is sokan gyűjtötték ezeket a színes lovas kártyákat. Mi imádtuk az osztályban, rendszeresen csereberéltük őket a lányokkal.) Nagyon örültem neki, bár szerintem apa nem annyira... (Szerintem apunak nem tetszett, hogy ilyenre adtam ki a pénzemet, de szerintem azóta kismillió haszontalanabb dolgot is vásároltam egy doboz lovas kártyánál...) Na mindegy. A lényeg, hogy én örülök neki. Megint írt a barátnőm, akit szintén *Poszátá*-nak hívnak. (Háhhh, nem mondom el, hogy hívnak :D Nagyon viccesnek tartottam, hogy életem első levelezőtársának a kereszt- és a második neve is egyezett a sajátommal.) Azt írta, hogy valamelyik leckéjét a gépen írta, és elküldte magának. (?) (Tartalmas e-mailjeink voltak...) Most ez az iszonyú "Paprika tévé" megy. Nem értem, mit eszik ezen a hülye műsoron a mama és a Panda, de szerintem iszonyú gagyi. (A Paprika TV nem is műsor, hanem csatorna, de úgy tűnik, ilyen alapfogalmakkal még nem voltam tisztában :D) Az még oké, hogy a mama nézi, mert ő sokat süt, de hogy a Panda, aki egyelőre csak "kukta", azt már tényleg nem értem. (Huhh... Fura. Bármennyi Paprika TV-t és brazil szappanoperát képes lennék megnézni, ha még egyszer láthatnám a mamámat.) Még akár ezer évig is képes lennék "naplózni", ezért amíg itt leszünk, végig írni fogok. (Most tartok kb az egy harmadánál a bejegyzésnek :D) Most valami "átalakított", vicces Hófehérke megy a tévében. Néha olyan hülyeségek (mint ez) mennek, hogy nem tudok kiigazodni. Jézusom! Még jó, hogy a mama átkapcsolta, különben itt sírom el magam! És már megint! Megint ez megy! (Direkt nem kommentáltam közbe, és most sem áll szándékomban. Mik ezek a bejegyzések, ember??? Most néhány gondolatot kihagyok a naplóból, különben sose érek a végére, meg ezek amúgy is kb annyira értelmesek, mint a korábbiak.)
Már megint ez a vörös iszap! Állandóan ezt reklámozzák a tévében. (Wáháháháááá szakadok!!!! Reklámozzák a vörös iszapot, hát ilyen nincs! Nem tudom, emlékeztek-e, abban az évben átszakadt valami vörös iszap tároló egy faluban, és minden létező híradó ezzel volt tele. Reklámozzák, hát hogyne...)



10. 18.
Már napközi van, és játékidő, ezért gondoltam írok egy kicsit. (Ezt sem becsültem meg soha. Bezzeg most, amikor gyakran délután háromig óráim vannak, bármit megadnék egy kis játékidőért vagy csendes pihenőért. Sajnos ez 11.-ben már nem jár...) A Dió folyton itt téblábol a padom körül, lehetetlen így írni! (Én voltam szerintem az egyetlen ember az osztályban, aki naplót vezetett, így aztán emiatt is csodabogárnak tartottak.) Na, végre! Lefoglalta a Timon "tamagocsija"! (Jajj, azok a régi jó tamagocsi időszakok...!) Megáll az ész! Most meg a Máté bámul! Elment! Hála a ló jégnek! (NEM HISZEM EL, VISSZATÉRT KÍSÉRTENI EZ A LÓ JÉG-DUMA!!!!) Ha hazaértünk, az lesz az első dolgom (ha tehetem), hogy megnézem a postámat, hátha írt a Poszáta 2.0. Tök jó vele levelezni!
Ha valaki elkezd bámulni, én nem tudom, mit csinálok vele! (Az biztos, hogy nem pofozom meg!) (Muhahahaha, milyen kis ártatlan lélek voltam akkor még... Az elmúlt hetekben már majdnem eljutottam a tettlegességig néhány osztálytársam miatt...)
Az első kinti szünetre azért nem tudtam kimenni, mert a Ritával fénymásoltatni mentünk (ezt is olyan fura olvasni... Évek óta a héten hallottam Ritáról először. Teljesen megszakadt a kapcsolatunk, pedig a gimijeink egy köpésre vannak egymástól.), a következőnél pedig tesiről jöttünk meg, tehát át kellett öltözni. Tyű! Mennyit írtam! Már fáj a kezem, de képtelen vagyok befejezni! (Hát pedig már jó lenne, lassan lemerül a gép és még fejlécet kell szerkesztenem...)
Nem volt valami sok lecke, raádásul (igen, ezt is így írtam le, nem elírás :D) még az úgynevezett "külön magyar" is elmaradt, mert a tanító néni rosszul lett. (Én elvetemült állat magyar szakkörre jártam. És még szerettem is, mert imádtam a tanárunkat. Most már ha fizetnének se járnék ilyesmire.)




*kimegy a laptoptöltőért, mert a sok marhaság, amit kiskorában összehordott, a gépet is túlterheli*

11. 15.
Jövő szombaton a Bencének szülinapi bulija lesz a belvárosi MC DONALS-ban, (és igen, ezt is így írtam le) és engem is MEGHÍVOTT! Alig várom! (A most Bencének nevezett illető volt a legjobb fiú barátom általánosban, bár korántsem álltunk olyan közel egymáshoz, mint kilencedikben Singvogellel, akit most éppen legszívesebben felrúgnék. Lényegtelen.)



12. 03.
Jézusom! Hogy ez a délutáni ügyelet a 4/b-ben milyen unalmas! (Ja, péntekenként azok a szerencsétlenek, mint én, akikért csak később tudtak jönni a szülők, összevont napköziben voltak.) A lányok közül rajtam kívül már csak a Harcsa van, a fiúknál pedig már csak a Gábor és a Kristóf van. (Kristóf volt a másik jó fiú barátom. Sajnos negyedik után ott hagyta az osztályunkat.) Nem hiszem el, hogy itt bárki is jól elszórakozik! Még jó, hogy elhoztam a naplómat. Hatan állnak sarokban (SZÜNETET KÉREK, TIME OUT, ICH MÖCHTE PAUSE, ÁLLLLLJ ÁÁÁÁLLLLJJJ!!!!!!!! Ez volt a másik pont, ahol múltkor Lucáékkal majd' megfulladtunk a röhögéstől. Egy normális osztályteremnek négy, azaz NÉGY darab sarka van, hogy a f&@#ba álltak HATAN sarokban????!!!! XDDDD), mert valamiből akkora "bulit" csináltak, hogy röhögéstől vízhangzott a terem! (Másik kedvencem, hogy a visszhangot mindig vízhangnak írtam.) Már csak öten állnak sarokban, mert valamelyik hülyét hazavitték. ☺️Még egyért jöttek, méghozzá a KD-ért, (ovistársam volt a kis pöcs, ő volt az első ember akit megütöttem :D) úgyhogy (ahogy elnézem) fogy a "pakk". Mikor jön már apa?!
Megjöttek a Pandáék! Végre!!!!!!!


12. 06.
Mindjárt kezdődik az énekóra. Még jó 5 perc van becsengetésig. (Régen ilyenkor naplót írtam. Most már érték az az 5 perc. Mennyi mindent lehet azalatt csinálni! Például 5 perc másodpercre pontosan elég arra, hogy megegyünk egy fél szendvicset meg egy szelet csokit, megbeszéljük az élet nagy dolgait egymás szavába vágva, leellenőrizzük a faktos házit, megtanuljunk négy fizikaképletet, elmenjünk vécére, újratöltsük az üvegünket, lefussunk a másodikról a tesitanáriba meg vissza, és még így is odaérjünk becsengetésre az egy emelettel lejjebb levő folyosó másik végén levő teremhez matekra.) Írnom kell valamit! Ha nem ugrálnának itt a többiek, biztos eszembe jutna valami. (Ezek a nemtudommitírjak-bejegyzések még mindig értelmesebbek, mint a mostani naplóbejegyzéseim, ahol minden második oldal Random Zénó és Kalandor imádásával van tele. Hiányzik az az életem, amikor nem nagyon akadt meg a szemem a fiúkon, kevesebb bosszúsággal járt.)
Most éppen kint vagyunk az udvaron, és tisztára lefagyott a kezem. De ha már kihoztam a naplómat, jó lenne valamit írni. Felvettem a kesztyűmet, így már jobb. (Köszönjük a tartalmas gondolatokat az utca emberének!)



12. 07.
Ma nincs suli, mert a tanároknak valami "továbbképzés" van. De én mégis itt vagyok, mert magyar szakkörös bemutató lesz. (JÉZUSISTEN)

12. 08.
Ma már van suli, de nem találom az üzenőmet. (Dikez :D)




Szívesen folytatnám még, mert nagyon jól szórakozom, de úgy érzem, mára elég az internetből, és inkább festegetnék egy kicsit. Így aztán majd valamikor hamarosan érkezik a folytatás. Remélem, ma is jól szórakoztatok, én nagyon élveztem :D Jövő héten találkozunk, addig is
legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144