Október 31 HELYETT november 1, csütörtök - Októberi összegzés + Az én Halloween mékápom /111

Sziasztok!
Valami bekattant a Facebook-profilomon, képzeljétek, úgyhogy most hiába osztom meg blogos csoportokban a bejegyzéseimet, nem látja senki XDDD Meg is látszik a megtekintéseken, lol.
Ezt a bejegyzést tegnap este akartam megírni, aztán az Univerzum (meg a tesóm) úgy döntött, hogy ez nem így lesz (mert utóbbi filmet nézett a laptopon), így ma posztolom.
Kezdjük gyorsan azzal, hogy mit olvastam októberben, utána pedig tutorialt csinálok a tegnapi arcfestésemből. Ez már level expert, ha nem vállalod fel az arcodat, de megoldom, nyugi.
A könyves képek forrása a moly.hu.


ELSŐ NAPIRENDI PONT
Októberi olvasmányaim


Szeptemberről hoztam át a Gilded Cage - Aranykalitka című regényt, amit elég vegyes érzésekkel fejeztem be, ugyanis egyáltalán nem azt hozta, amire számítottam. A borítója gyönyörűszép volt (valószínűleg megint ez csapott be - hiába, művész vagyok, vagy mi...) és a fülszöveg alapján is jónak ígérkezett.
Az alapötlet baromi jó volt. De komolyan. Full eredeti, tök érdekes. Erre kiderül, hogy ennél kismilliószor többet is ki lehetett volna hozni ebből a könyvből. Sokkal több minden történt benne annál, amit a fülszöveg tartalmazott (zárójelben megjegyzem, szerintem a fülszövegben a sok izgalmas cselekmény közül a legunalmasabbat fogalmazták meg), és néha megesett, hogy össze is zavart a sok történés egyszerre. Kíváncsi leszek, hogy folytatódik a történet, mert a függővég viszont felkeltette a kíváncsiságomat.


Pár fejezet erejéig olvastam Cecelia Ahern Ui.: Szeretlek című könyvét (amit egyszer már kiolvastam), ugyanis a könyvtárban megtaláltam németül, és úgy voltam vele, hogy ha már egyszer év elején csúfos kudarcba fulladtam a Das Madchen im Eis-szal, akkor megpróbálkozok egy olyan sztorival, amit legalább magyarul ismerek. 6 (!) fejezetet elolvastam belőle!!! Baromi büszke vagyok magamra, még ha ez nem is tűnik nagy teljesítménynek. Soha nem olvastam még ennyit németül, és még nagyjából értettem is.


Ezután gyorsan elolvastam az Érints meg! antológiát, mert vissza kellett vinnem a könyvtárba. Ha lehet, még vegyesebb érzéseim voltak a végére, mint az Aranykalitkának, mivel a könyv 17 novellát tartalmazott, és voltak benne olyanok, amiknek a végén a fejemet vertem a falba. Valamiért engem mindig megtalálnak az ilyen szerelemfalatkás könyvek. MIÉÉÉÉRT, MIÉÉÉÉÉÉRT PONT ÉÉÉÉÉÉN????????


Akkor jött a kötelező, Aranytól a Toldi estéje, ami lerombolta számomra azt a képet Toldiról, ami élt bennem a Toldi, azaz hatodik osztály óta. Ahogy a matekfaktosokkal fogalmaztunk, Toldi belehalt a halálába. Én meg szimplán beleőrültem. Fogalmam sincs, hogy bírja a magyartanárom ezt minden osztálynál végigcsinálni, mert nekem bőghetnékem lett az egyik kedvenc régi történetem hősének halálától.


A napokban végeztem ki Böszörményi Gyulától a Rudnay-gyilkosságokat, amit Hópihe adott kölcsön. Nagyon-nagyon-nagyon szeretem a történetet, és ismét nem kellett csalódnom. Majd jön a többi kötet is, de látnátok, mi minden van jelenleg várólistán a könyvtárból...

Na, ezt sasoljátok...

MÁSODIK NAPIRENDI PONT
Mielőtt belevágnék a csudás Halówén mékáp tutóriálomba, kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok erről az ünnepről. Szerintetek ez majmolás, vagy van valami bajotok azzal, hogy ez beszivárog a kultúránkba? I mean... Ma reggel olvastam egy cikket a Halloween-ről, és esküszöm, a szívemből szólt! Hol hasonlítják össze a Halloween-t a Mindenszentekkel, amikor a kettőnek semmi köze egymáshoz, ráadásul Halloween október 31, Mindenszentek pedig november 1? Ilyen és ehhez hasonló dolgokról beszélnek ebben a rövidke cikkben. Akinek van pár perce, fussa át, de a ti véleményetek is érdekel :)

Na, akkor bele is vágnék a tutorialba. A legalapabb Halloweeni sminket készítettem el, és még ezt is elrontottam, ebből látszik, hogy ez nem az én terepem. Soha nem festem magam, pedig úgy tűnik, az arc pingálása korántsem olyan egyszerű, mint a vásznon dolgozás, szóval szerintem én megmaradok a hagyományos képzőművészeti ágaknál.

Naaaa egész jó lett ez a kép!!!

Amire szükség lesz:
💀 arcfesték (én a Lidl-ből szereztem be az enyémet)
💀 valami sminkszivacs vagy mittomén, nem tudom, létezik-e ilyen. Nekem volt a festékkészlethez, úgyhogy ez adott volt
💀 ecset (nekem ez is volt a készletben, de nagyon durván hullik a sörtéje, ezért én inkább a sajátjaimat használtam, konkrétan a waterbrushokat, mert abból úgyis van négyféle méret)
💀 víz
💀 tükör (határozottan hasznos, ha magadnak csinálod)
💀 hajpánt (arra az esetre, ha te is frufrus vagy hosszú hajú vagy. Jó szolgálatot tesz)

Na, kezdjük.

🍬 Első lépés 🍬
Egy vékony ecsettel rajzolj egy-egy kört a szemeid köré, úgy, ahogy egy koponyának van. A szemöldök fölött, az orrod mellett... áhh, én ilyen sminkes szakszavakat nem tudok, inkább nézzétek a képeket. A szemöldökömet igyekeztem letakarítani a képekről, mert a mai csajok bárkit képesek beazonosítani szemöldök alapján.
Eztán az egész pofázmányodat kend le fehérrel a szivaccsal, kivéve ami a körökön belül van, plusz esetleg az orrod hegyét. Ügyes vagy, most már majdnem gésa lettél.



🍬 Második lépés 🍬
A körön belül a szemeid környékét pingáld feketére. Itt hasznos, ha tudsz sminkelni, én ugye nem tudok, utálok a szemeim környékén matatni, így aztán beletelt egy laza tíz percbe, mire mindkét oldalon kifestettem feketére. Van valami szemceruza, amivel az ilyen beautybloggerek imádnak belenyúlni a szemükbe, hogy ott alul is fekete legyen. Hogy őszinte legyek, sokkal jobban is nézne ki, viszont én szimplán az ecsettel is majdnem kiszúrtam a szemem, így aztán úgy döntöttem, ennyit azért nem ér.
Ezután fesd az orrodat is feketére úgy, ahogy a képen is láthatod. Ezennel gésából pandává avanzsáltunk.



🍬 Harmadik lépés 🍬
Felvágjuk a szánkat a pofázmányunk közepéig kb. Mármint fekete festékkel meg egy vékony ecsettel. Jó tanács: a szád sarkánál kezdd a festést. Az, hogy a két ajkad között fekete-e vagy sem, senkinek sem fog feltűnni, és rossz íze van a festéknek. Tanuljatok a mesteretek hibáiból...
Ezután egy ilyen balf*sz izét rajzolunk az arcunk két oldalára (szakértelem!!!), ahol a koponya meg az állkapocscsont összekapcsolódik. Ezt a cuccost beárnyékoljuk stilón. Huh, nagyon megy nekem ez a beautyblogolás...!



🍬 Negyedik lépés 🍬
Fogakat festünk magunknak. Ez mindössze függőleges vonalkákból áll felfele meg lefele a szánktól, illetve az előbb berajzolt vonaltól. Mivel nem vagyok jó bioszból és ez csak egy smink, nem tértem ki olyan tényezőkre, mint hogy megvan-e mind a 32 fogam, csak simán csináltam, ahogy jött. Az összes képen kancsalnak tűnök, lol.


🍬 Ötödik lépés 🍬
Ha már eleged van az egészből, nyugodtan lezárhatod a folyamatot, én viszont nagyon benne voltam a témában nem, ezért csináltam még annyit, hogy a szivaccsal rózsaszínesre festettem néhány részen a pofikámat, plusz virágszirom-szerűségekkel dekoráltam a szemeimet és random pöttyöket festettem még a fejemre, mert miért ne. Nélküle határozottan jobb volt, bár, hogy őszinte legyek, kegyetlen szar lett mindenhogy XD


Hát ez a kép olyan jó lett, hogy beillesztem még néhányszor...


Ennyi lettem volna mára :DDD Remélem, tetszett nektek ez a mai bejegyzés, szerintem át kéne térnem a beauty-témába, mit gondoltok? FMB a beautyblogger... Ajjajjj, mi lenne itt...
Köszönöm, hogy végigolvastatok és leszívhattam az agyatokat ma is, hamarosan találkozunk, addig is
legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144