Január 9, szerda - Évkezdő Book Tag 2019 /119

Szasztok, Törpeharcsák és Uborkák!
Szóval az van, hogy találtam ezt az Évkezdő Book Tag-et, amit nem tudtam kihagyni, hogy ne töltsem ki. Ippe szerda délután írom ezt, amikor éppen ezerrel kéne tanulnom a holnapi töri témazárómra, de egyszerűen nem visz rá a hitem. Már vagy háromnegyed órát ültem fölötte, ami azért az én felfogásomban csúcsteljesítmény - szerencsére elég jó agyam van, többnyire félórás tanulásokból hozom össze a négyes-ötös átlagomat. Szóval igazán nincs okom a panaszra. Meg a tanáraim se köthetnek bele abba, hogy most inkább blogot írok tanulás helyett.


1. Hány könyvet tervezel elolvasni a 2019-es évben?
Ezt már említettem az újévi bejegyzésemben. Ugyebár tavaly egy ötvenest vállaltam be, amiből aztán elegánsan 72 lett, mivel 75-re emeltem a tétet. Szóval 2019-et alapból egy 75-ös körrel kezdem, de meglátjuk még, mi lesz belőle, hiszen a 2019/2020-as tanévben már érettségire készülök - bár, ahogy például a mai tanulásomat elnézzük, emiatt annyira nem kell aggódni, hogy ne tudnék olvasni :)
Jegyzet magamnak átolvasás idejére: ne felejtsd el a matekházit!


2. Újévi fogadalmak könyvekkel kapcsolatban?
Ott van a tervezett 75 elolvasandó könyv, illetve még annyi, hogy minden elolvasott könyv után 100 forintot dobok a perselyembe. Remélhetőleg összegyűlik év végére pár könyvre vagy minőségi festékre való :D


3. Melyik az a könyv (csak egy konkrét!), amit biztosan elolvasol idén?
Ha mastertroll lennék, akkor az aktuális olvasmányomat mondanám, ha még nagyobb mastertroll, akkor a soron következő kötelező olvasmányt, de nem vagyok gyökér annyira, szóval ezt a Freddie Mercury-ról szóló könyvet mutatom fel, amit karácsonyra kaptam meg, mert a Bohém rapszódia film óta kicsit nagyobb Queen-obsessed lettem, mint korábban :))



4. Mely trilógiát / sorozatot fejeznéd be ebben az évben?
Itt már nem írja, hogy csak egyet mondjak :D Mindenképp be fogom fejezni a Harry Pottert (jelenleg a Főnix Rendjét olvasom és továbbra is alig tudom letenni), a D. A. C.-ot, ami minden hibája ellenére 2018 egyik legkellemesebb csalódásának bizonyult, valamint az Üvegtrónnal is nagyon szeretnék haladni, mert a harmadik résznél sajnos megakadtam, csakúgy, mint a Luxennél, amit szintén jó lenne befejezni.



5. Melyik trilógiába / sorozatba kezdenél bele?
Nálam van már könyvtárból a Geek girl első két kötete, ezen kívül a Balla Adrienn-sorozattal is elég régóta szemezek. Mostanában rákaptam az ilyen lazább témájú könyvekre, amik nem feltétlenül 18+-os tartalmúak - mindannak ellenére, hogy most már legálisan olvashatnám azokat is. Blah.


6. Melyik egyrészes / kétrészes (max. 3) olvasnád el 2019-ben?
Mint már mondtam, a Bohém rapszódia várat magára a polcon, emellett Rácz-Stefán Tibor új könyvei, az Élni akarok! és a Kapcsolatpróba is sorra fognak kerülni (bár utóbbi egy második rész). Megkaptam végre az Árnyak urát is, a Gonosz fortélyok második részét, amit szintén mihamarabb el szeretnék olvasni.



7. Válassz két könyvet, amit csak azért szeretnél elolvasni, mert jókat hallottál róla!
Az Éjjeli napfényről sok jót hallottam, a Kapd be, szerelem! című könyvet pedig azóta el akarom olvasni, hogy kijött, bár biztos vagyok benne, hogy csalódni fogok és megint itt fogok sírni nektek, de majd kérlek, ne gyertek azzal, hogy ti megmondtátok - úgyis mondom ezt magamnak eleget...




8. Válassz két olyan könyvet, amit a borítója miatt fogsz elolvasni!
Újra és újra beleesek ebbe a hibába, és egyszerűen nem tehetek róla... Az egyik nagyon tetsző borító Király Márk Harminc nappal a világvége előtt könyvének borítója, amit nagyon aranyosnak és kreatívnak tartok, a másik pedig az Angyalok bukása, amit egyébként egy barátnőm nagyon szeret, szóval ott a plusz motiváció is az olvasásra :)



Ennyi lettem volna mára, köszönöm, hogy végigolvastátok a bejegyzést. Ha tetszett, azt jelezzétek vagy ne, aztán hamarosan újra találkozunk - most pedig visszatérek a trianoni békediktátumhoz meg a matekházihoz, nem felejtettem ám el!!!
Legyetek jók!

Megjegyzések

  1. Szia!:)

    Pár órája éppen azon filóztam, hogy kéne valami book tag, mert azokat olyan nagyon szeretem, mint valami "évkezdő book tag" erre tessék, telepátiával átadtam neked is az ötletet. :D
    Megelőztél. :$ Bár, van egy pár olyan book tag, amik már hónapok óta váratnak magukra (TMI book tag, A-tól Z-ig könyves felmérés, és még az Alternatív érettségi is).
    Amúgy a Fuck Love engem is nagyon vonz, meg a Harry Pottert is illene pótolnom (mert ugye vagyok annyira könyvlúzer, hogy az kimaradt az eddigi életemből).
    Drukkolok a 75 könyvhöz, és jó olvasást kívánok a felsorolt kötetekhez! ;)
    Hibátlan matek házit és ötös töri tz-t kíván: Tina. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!
      Na, látod, ha kell ez a tag, nyugodtan vidd :D Kíváncsi vagyok a válaszaidra :)
      A Harry Pottert én is csak novemberben kezdtem el először, mert sokan nyaggattak már vele. Nagyon sajnálom, hogy ez kimaradt a gyerekkoromból, mert valami zseniális sorozat.
      A matekom biztos nem lesz hibátlan, mert még a padtársammal összedolgozva se tudtuk megcsinálni, de a törire még talán van remény :D
      Ölelés: FMB

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144