Február 15, péntek - AZ ÉN VALENTIN NAPOM *-* (Mastertroll el-ne-hidd jellegű bejegyzés) | Valentin-napi Tumblr-képek újraalkotása /122

Ismételten sok szeretettel üdvözlök itt minden Törpeharcsát és idetévedt Uborkát!
Kíváncsi vagyok egyébként, hányan szokták visszakézből kiikszelni a blogot csak emiatt a köszönés miatt...


Ezzel a kedves kis gondolattal kezdeném a Valentin-napi bejegyzésemet, melyet a héten hallottam valakitől, aki meg úgy hallotta valakitől. Mennyire igaz!!! Olyannyira, hogy úgy döntöttem, a mai bejegyzést a hozzám hasonló, szingli foreveralone jellegű népeknek dedikálom. Szóval ez ma nektek szól. Meg persze másoknak is, de nem tudom, hogy mennyire lesz érdekes.

Nekem úgy alapból semmi bajom a Valentin-nappal - leginkább azért, mert semmi közöm a Valentin-naphoz. És amihez ugye semmi közöd, az nem fáj. Vagy ilyesmi.
Mindenesetre nekem a Valentin-napjaim a könyveim társaságában telnek évről évre. Tavaly egy 5-ös listát állítottam össze az általam kicsit is kedvelt romantikus könyvekből (ezt ide kattintva elérhetitek, egyébként, beleolvasva tavaly még elég Valentin-ellenes voltam, úgy tűnik. Nem mintha azóta sokat komolyodtam volna), idén pedig valami másra készülök. Nagyon sok szörnyű képet látni az interneten rendszeresen, amiket a népek a szerelmükkel, párkapcsolatukkal csinálnak, és ez Valentin-napon sincs másképp. Szóval a tervem idénre az, hogy kiválogattam a kedvenc ilyesmi jellegű képeimet a Tumblr-ről, és ezeket elkészítettem az én szemszögemből. Lehet, hogy egyáltalán nem lesz vicces, vagy én nem tudom, mindenesetre a képek Tumblr-össé varázsolása elég hosszadalmas munka volt részemről mára :P

1. A tappancsos kép


Amit nem csak Valentin-napon posztol az internet népe lelkesen. Én ezt abszolút nem értem, hogy ilyenkor például mivel dicsekszünk?
a) hogy van párkapcsolatunk / barátaink, akik hajlandóak indokolatlanul fotóztatni a lábukat
b) hogy van pénzünk cipőre
c) hogy két lábbal állunk a földön (hahahahahahahahahahahaha nem)


Szóval ez is egy érthetetlen mozzanata az internetnek részemről, de úgy döntöttem, én is kimutatnám a szeretetemet az iránt az ember iránt, akivel mindennapjaimat legszívesebben töltöm, a legeslegjobb barátom iránt, akivel nagyon sok dologban hasonlítunk és sose unom meg a társaságát. SZERETLEK, ÉN!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡

Nagyon szívesen készítettem volna behind the scenes-képeket,
de mivel egyedül vagyok itthon, már így is eléggé
korlátozottak a lehetőségeim.

2. Kézen fogva sétálós kép


Hát, ennek a képnek a készítése közben széjjelröhögtem magam a saját nyomoromon. Maradjunk annyiban, hogy a laptopnak támasztottam a telefonomat selfie-módban, majd előrehajolva a gép fölött, égnek meredő seggel elöl összekulcsoltam a kezem, miközben időzítőről fotóztam. Az előző képről csak annyit, hogy a húgom szekrényének a tükrében készült, bár gondolom, erre magatoktól is rájöttetek.
Ezeket a romantikus képeket is nagyon szereti a Tumblr fosni magából (szép kerek mondat lett). Meg ahogy elnézem, a fent látható mintaadó képen valami szép idézet is van, szóval akkor én is idetolok egyet, mondjuk...

Ne vegyétek ám komolyan. Én szeretlek titeket :))


3. LOVE-mutatás

Ezt eredetileg nem terveztem bele, de miközben Tumblr-ön nézelődtem, önkéntelenül is megakadt a szemem az alábbi képen:


Percekig meredtem rá értetlenül, mire rájöttem, hogy ezek egy LOVE-feliratot akarnak mutatni. Hát úgy annyira nem sikerült szerintem, mindenesetre még eléggé az elején feldobta a gép, szóval biztos nagyon népszerű fotó... Vagyis NEKEM IS MEG KELLETT CSINÁLNOM!
Az egyetlen problémámat az jelentette, hogy mint mondtam, egyedül vagyok itthon, így aztán kénytelen voltam improvizálni. De hát nemhiába vagyok én találékony, meg is oldottam, és bekapcsoltam a panoráma-módot a telómon. Nem állítom, hogy ennél jobb nem is lehetett volna, de önmagamhoz képest kimondottan ügyes voltam XD



4. A RANDIZÓS KÉP


Na, ezt mindannyian láttuk már. Ki kell rakni egy képet, amin látszik a pasid/nőd (lehetőleg a feje ne, mert az már gáz), meg az is, hogy mit esztek/isztok, de a márka lehetőleg szúrja ki mindenki szemét. Lényegében ennyi ez a kép, én is ügyesen megcsináltam (ismét a tesóm szobáját használva). Megpróbáltam a kézfogást is, de az nem sikerült, mindenesetre a márka feltüntetésében nagyon jó vagyok. Plusz nem tudom, figyelitek-e, de Valentin-nap alkalmából a fekete Arctic Monkeys-os pulcsimat rózsaszín hoodie-ra cseréltem. Goals, mi?


Jól van, jól van, látom, hogy nem tetszik. Elég gáz, hogy csak arról bírok képeket feltölteni, hogy magammal szemben ülök a tükör előtt, ráadásul egy bontatlan zacskó gumicukorral. Szerintem is szánalmas ez a kép. Úgyhogy meginvitáltam a pasijaimat egy közös képre, ami ráadásul reálisan mutatja az eheti étrendemet is - szigorúan márkajelzéssel.


5. A... hát nem tudom, milyen kép


Tumblr-ös kalandozásaim során belefutottam még ebbe is. Mondjuk ez a kép egészen tetszik, de hát ismertek, képtelen voltam kihagyni, hogy ebből is alkossak valamit - mert tetszett a kihívás, hogy két ember van rajta. "Poszáta, te nem tudsz kétszer is rajt lenni..." "Nem-e? Fogd meg a söröm!" "De te nem is iszol sört..." "Ja, tényleg..."

Mondjuk leginkább egy horrorfilmbe mennék el...
Mindenesetre soha nem gondoltam volna,
hogy egyszer hasznosak lesznek a
nebulás effektek...



5+1. Ahogy valójában telt a Valentin-napom...


Hát, ennyi lettem volna mára. Tudoom, nem valami mélyfilozófiai bejegyzés, ráadásul egy napot késtem is vele... Mindenesetre remélem, azért tetszett nektek. Kinek hogy telt a Valentin-nap? Ünneplitek egyáltalán? Mi a véleményetek róla?
Jövő héten találkozunk, addig is
legyetek jók!

Megjegyzések

  1. Tökéletes lett, ezt nagyon jól megcsináltad! :D
    Én az ölnyi nagyságú rózsacsokortól kapok hányingert, ami amúgy több tízezer, de akár százezer forintba is kerülhet. Ja, meg tegnapelőtt görgettem az Instámat és egy egész ajándékhalmot kapott az egyik követettem virággal, csokival, ékszerrel... ennyi pénzt költeni annyira felesleges. Sokkal szebb ajándék egy beszélgetős séta, egy sütizés, mozi vagy bármi. De persze, ez csak az én véleményem. :D
    A kedvenc képem az, amelyiken a lábadat fotózod a tükörben. Komolyan, az fenomenális. :D
    Régebben legjobb barátnőmmel Anti-Valentin-napot tartottunk, ami abból állt, hogy csokit és gumicukrot zabáltunk és vígjátékokat néztünk. Igaz, most kapcsolatban vagyok, de a barátommal együtt röhögtünk a sok Valentin-nap-őrülten.
    Maradj mindig ilyen!😉😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ne félts, vénlány leszek 25 macskával ;)
      A lábas képpel megszenvedtem rendesen, mert először a fürdőben akartam csinálni, de ott nagyon látszott a tükör, akkor jutott eszembe a hugicám szobája :D
      Egyébként mondanám, hogy én is tartom az Anti-Valentin-napot, de nekem igazából minden napom hasonlóan telik, szóval nem lenne különleges :))
      Csók: FMB

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144