Június 28, péntek - Régi naplóm (2011) /130

Sziasztok, Törpeharcsák!
Nem tudom, ki mennyire rendszeres olvasó itt, meg hogy ki mennyire emlékszik, de tavaly volt egy (egyelőre) 4 részt megért minisorozatom itt a blogon. A lényege az volt, hogy kiteregettem ide a gyerekkori naplóim tartalmát (szigorúan álnevekkel, meg minden), és jól szórakoztam rajtuk. Pillanatnyilag azt érzem, hogy nagyon-nagyon szeretnék leülni blogolni, de nem tudtam, mit írjak, és nem akartam megint valami szennyet posztolni, így eszembe jutott, hogy akár folytatást is kerekíthetnék itt a dolgoknak. Elkezdtem már a 2012/2013-as tanévben írt naplómat, viszont a legutóbbi ilyen jellegű bejegyzésben a 2010-eset elemeztem, úgyhogy inkább itt folytatnám ennek a 2011-es részével. :)

Az első négy naplós bejegyzést megnézhetitek ide klikkelve :)




jan. 02.: (09:35) (sok mindent nem vágok a régi naplóírós módszereimet illetően, de hogy minek kezdtem el ebben az évben pontos időt írni a bejegyzések mellé, az az egyik legnagyobb rejtély)
Még szünet van, és itthon vagyunk. Szegény Panda elég rosszul érzi magát. ☹️
Ezt egy firka követte, ami a húgomat ábrázolta, szomorú arccal, és kivételesen nem bunkóságból készült 😛
Az előbb mindenki arról dirigált, hogy a SAJÁT naplómba hogyan rajzoljam le a Pandát. (Minek mutogattam a többieknek?) Remélem, hogy ma sokat játszunk: Cluedo-t, Scrabble-t és lehet, hogy Aquaretto-t is tudunk játszani! (Ez olyan kis aranyos! ☺️ Egyébként ezek társasjátékok, ha valaki nem ismerné őket, bár szerintem a Cluedo meg a Scrabble elég ismert játékok, az Aquaretto pedig egy állatkertépítős játék volt.) Hú, újév! (Csak egy napos fáziskésés tulajdonképpen.) 2011! Ennek a négy számnak az egymás után írását kell gyakorolnom. Tehát: a 2-es, a 0, az 1-es és mégegyszer az 1-es. Egyben pedig így néz ki: 2011. (Akartok kommentet, vagy inkább hagyjuk a francba? 😃)

14:16 (ugyanaz a nap)
Iszonyúan unatkozom. Apa Pandának Rosszcsont Petit olvas. (Imádtuk a Rosszcsont Peti-könyveket, rengeteg megvolt belőlük.) Mindjárt megyünk *KözeliTelepülésre*. (Nagyszüleimhez.) De hagynom kell egy kis helyet, mert este átmegyünk a szomszédokhoz. (Tudjátok, ez a hónapokra lebontott naplóm volt, amiben megvolt, hogy mennyi helyem van írni, bár továbbra sem értem, miért nem ragasztottam bele lapokat. Plusz elég ciki lett volna, ha január 2-án be is telik a januári rész.) De nem is baj, ha nem marad hely, mert én úgyis el tudom magam foglalni. (Zseniális gondolatokat jegyeztem le 😃)


15:08
Megjöttünk *KözeliTelepülésre*. A nagybátyám annyit dumál, hogy... nem tudom, hogy milyen szó lenne a legjobb a pontok ➡️(...) helyére. (Igen, azt ábrázolni kell, hogy mit jelent a 'pontok' szó. Egyébként több nagybátyám is van, de a most említettől egyszerűen falra tudnék mászni, mert nagyon minden lében kanál, és mindig mindent jobban tud mindenkinél. Nem is érdemes vele vitatkozni.) Bejöttem a Pandához a nappaliba. Itt valami idióta műsor megy. A Panda teljesen beleszeretett a Rosszcsont Peti könyvekbe. (Az jó ám!) Nem tudom, mi történt vele, de most, hogy egyszerre 2 kötetet megkaptam, folyton olvassa őket. (Világéletemben én voltam a No. 1 könyvmoly a családban, ezért nem értettem, hogy a tesóm miért állt neki olvasni hirtelen, amikor még a kötelezőket sem volt hajlandó a kezébe venni.) X nap múlva lesz a szülinapja (nem árulom el, hogy hány nap, elég, ha az én szülinapomat már elsütöttem itt a blogon néhányszor ezalatt a csaknem két éves pályafutásom alatt) és jan. X-én fogunk neki olyan bulit csinálni, amin a barátnői is ott lesznek és a MC DONALS-ban lesz. (Ezen még mindig szakadok, hogy a mekit MC DONALS-nak írtam 😆 Nem tudom, manapság mennyire népszerűek az ilyen bulik, de akkoriban mindenki a mekiben tartotta a szülinapját, mert már akkor is VELEJÉIG ROMLOTT JUNKFOOD-FÜGGŐ KIS ROHADÉKOK voltunk!!! MUHAHAHAHAHA)


15:53
Még mindig itt vagyunk *KözeliTelepülésen*, csak az előbb valami új Madagaszkár volt a tévében. (A Madagaszkár pingvinjeire gondolhattam, imádom azt a sorozatot.)



jan. 03.: (20:30)
Elég késő van már (pfffffffff, fél kilenc????? Fiatal még az este! Na, nem mintha akkora partiarc lennék, de hány CNCO-klip fér még bele elalvásig...?) és... Ha-ha-ha! Csak eszembe jutott, hogy a Panda belecsinált a kádba! Hihi! (-FOÁÁÁJ-) (A kárörvendő kis mocsok mindenemet! 😅 2011-et írtunk, egy hétéves húgról beszélünk, hát ne már...)
Ma kezdődött a suli, és az a tervem, hogy holnap viszem a naplót a suliba. (Én is szeretek veszélyesen élni...) Ma azt terveztem, hogy beviszem az egyik mézeskalácsházat, de elfelejtettük eltenni! (Az ilyenekért mindig lehetett piros pontot vagy matricát kapni, és akinek év végén a legtöbb matricája volt, az mindig kapott valami ajándékot, bár a versenyt mindig a pedálgépek nyerték, én többnyire kb. 4-5. szoktam lenni.)




jan. 05.: (11:45)
Mindjárt becsengetnek! Matek lesz. (Yeaaaaah, kedvenc tantárgyam! De tényleg 😁)




jan. 19.: (16:10)
Mindjárt kezdődik a furulya-szakkör. (Hogy. Mi. A. Jó. Isten?? Kb két évig jártam halálosan indokolatlanul furulya szakkörre, nem vágom, miért, mert soha nem játszottam ezen kívül semmilyen hangszeren, és iszonyatosan béna voltam. A szakkör egyetlen létjogosultsága egyébként is annyi volt, hogy az iskolai ünnepségeken a csapat eljátszott 2-3 népdalt, de mivel legalább 10-en voltunk, valaki mindig elcsúszott és totál gáz volt az egész. Ja, amúgy tökre adom, hogy akkoriban volt ilyenekre energiám, hogy délután négykor még furulya szakkörön üljek. Most, 11.-ben volt olyan nap, amikor az óráimnak 3-kor lett vége. Nem hogy még négykor boldogan furulyázgassak...) Mindenki teljesen megőrült! Összevissza sípolnak a furulyákkal. (Aki tanult furulyázni, az tudhatja, hogy úgy kell kitisztítani, hogy ott az elején befogod a lyukat és belefújsz a furulyába, de ez irgalmatlan hangokat tud kiadni, ezt használtuk mi ki ilyenkor.) Aztán meg esznek is hozzá almát, meg mandarint. (Fő az egészséges táplálkozás. Biztos a Mikulás-csomagból maradt xD) Lajos bácsi szép zenéket furulyázik. (Éljen Lajos bácsi, az egyetlen ember abban a teremben, aki tudott is furulyázni 😅)




jan. 21.: (7:42)
Nemrég jöttünk át az ügyeletből. (Erről már beszéltem azt hiszem, igazából annyi volt, hogy azok, akiket reggel 7 és fél 8 között tudtak behozni a szülők, a suli konyháján voltak kénytelenek gyülekezni, vegyesen az osztályok. Utáltam.)


17:01
Most a Ritáéknál vagyunk a "csajbulin". (Még egy ilyen antiszociális ember, mint én, nem létezik, hogy még az osztálytársamnál is inkább naplót írok.) A Dió nemrég ment haza. (Ő volt a buli lelke.) Már az Aliz is indulni készült, de megengedték neki, hogy maradjon még egy kicsit. (Ő nem az osztályunkba járt, csak elsőben, de évet kellett ismételnie, mert valami rák-szerű betegsége volt. Szerencsére felépült belőle, egyébként Rita szomszédjában lakott, azért lógtunk együtt sokat.) Most a Panda (aki persze mindig ott volt, ahol én, így keveredett az én osztálytársaim bulijára), az Aliz és a Rita orvososat játszanak. Az Aliz az orvos, a Panda a segéd (nővérnek hívják, nvm) és a Rita a beteg. (Ilyen személyzet mellett R.I.P. Rita xD)



jan. 22.: (10:36)
Az Annáék bármelyik pillanatban megjöhetnek! (Unokatesómék nagyon messze laktak tőlünk, csak párszor találkoztunk évente, így természetesen ő volt a kedvenc unokatesóm és egyben az egyetlen lány unokatesónk is, ezért nagyon szoros volt a kapcsolatunk nekünk, hármunknak.) Olyan türelmetlen vagyok! Már NEM bírok várni! (De cuki ☺) A Panda most beszélt velük, és alítólag (látszik, hogy ha izgultam, elfelejtettem helyesen írni 😅 Egyébként mindent pontosan úgy írok, ahogy a naplóban áll, szóval azért látszik, hogy elég komolyan vettem a helyesírást már akkor is) 5 perc, és megjönnek!


jan. 23.: (12:20)
"A levegő mindig jó!" (Ez egy akkori bölcselet volt tőlünk, most nem fejteném ki, bár emlékszem a történetre, de hosszú lenne és értelmetlen :P) Tegnap uszodában voltunk. A mami és a Zsuzsi vitt el minket. (Ez határozottan nem az a Zsuzsa, akinek a könyheti bejegyzésben a bütykeiről szó volt xD) Aztán a Mazsinak (másik kuzinom) elkezdett fájni a hasa. A fiúk hazamentek, és mi a mamival az usziban maradtunk. Aztán elkezdtük unszolni a mamát, hogy menjünk ki a medence kinti részébe. (Ejj, micsoda szókincs! Máskor persze kimehettünk volna a nyitott részbe, de nekünk persze ezt este kellett kitalálnunk, amikor már nagyobb volt az esély, hogy megfázunk.) Először kimentünk a fiúkhoz és ők odaadták a belépőket. Utána (mivel kicsit megszáradt a hajunk) végre kimehettünk a kinti részbe! (Yeah!)



jan. 28.: (9:50)
Mindjárt kezdődik a fogalmazás-óra. (A MICSODA? Volt ilyen óránk? WTF) Néhány perce volt jelző, úgyhogy bármikor csengethetnek. Na, ahogy elnézem, még pár perc. (Akárhogy is számolok, amennyiben ezt 50-kor kezdtem írni, akkor vagy 50-kor volt a jelző és 3 percembe telt leírni az első mondatot, vagy 45-kor volt jelző, de akkor már be kellett volna csengetni. Franc se tud már követni engem...)


14:15
Most jöttünk be az udvarról. (NAPKÖZIBEN. NAPKÖZIBEN! Tehát az óráknak már órák óta vége volt. Ha ezek után panaszkodni merek, nem tudom, mi lesz itt. Csak mert jelenleg a tanóráimnak van vége 14:15-kor! Persze szigorúan a rövid napokon... 😠) A csajok - beleértve a Pandát is - (mert persze őt mindenbe bevették, amibe engem nem) arról beszéltek, hogy ki mi lesz a farsangon. A Rita megígérte a Vikinek és a Kittinek (HÚHA, a főellenségeimnek eddig nem is volt álneve a blogon - ergo, még nem is szerepeltek. Hát íme!), hogy ha elárulják, hogy mik lesznek, akkor 3 órakor ő is elmondja, hogy mi lesz. (Rita hatalmas troll volt, mert 3-kor kezdődött a farsang 😅) A Dióék felfedezték, hogy a szekrényben rengeteg Szivárvány-magazin van, és ahol magazin van, ott persze poszter is van! (Ezek ilyen mindenféle kutyás-lovas szirszarok voltak, amik mindenkinek kellettek.)
Átjöttünk a 24-es terembe, mivel az ügyelet a 4/b-ben lett volna, csak nem volt elég hely a teremben! (Ilyen sokan lettünk volna, akiket nem bírtak elviselni otthon? 😇😈)




febr. 02.: (08:04)
Itthon vagyok! (Én is, pacsiii!) Az anyu elvitte a Pandát suliba. Hétfőn voltunk dokinál, és állítólag a bal mandulám 3X-osa a jobb oldalinak. (Ezt így írtam le. Egyébként valahányszor télen lebetegszem, a mai napig mindig a mandulám a ludas, szóval megeshet, hogy előbb-utóbb meg kell válnunk egymástól. Lekopogom.) Sajnos "A"-betűvel kezdődő és "ugmentin"-nel végződő gyógyszert kaptam (így neveztem az Augmentint, amit mindig a mandulámra kaptam. Olyan egy undorító gyógyszer volt, hogy csak akkor voltam hajlandó bevenni, ha utána legalább egy egész Sport-szeletet benyomhattam, mert különben visszajött volna), de (nagy szerencsémre) tabletta formájában. (Ami egyébként ciki volt, hogy ha nem sikerült elsőre lenyelni, akkor elkezdett feloldódni a számban és ugyanolyan íze volt, mint a szirupnak.) Ugyebár a tabletta "lenyelős", a folyadék pedig... Grrrr! Belegondolni is szörnyű! (A folyadék is lenyelős, drágám, de az nem biztos, hogy lent is marad...)




febr. 12.: (16:57)
Itt vannak a TN-ék (apu unokatesója és a családja, bár most hirtelen nem tudom, hogy ekkor voltak-e már gyerekeik), és most jött meg a mama és a papa. Zsong a fejem! Mindenki beszél, ráadásul mindenki másról! (Az ilyen bejegyzéseknél annyira szégyellem magam, mert nekem bármennyi idegőrlő családi összejövetelt megérne, hogy újra köztünk legyen a mamám.)




márc. 20.: (17:14)
Az utóbbi napokban nem volt sok kedvem naplót írni. (Egy laza hónap volt az, de nvm.) Egy pillanat és folytatom!
Na, itt vagyok! Csak le kellett ellenőriznem a Panda leckéjét. (Milyen jó tesó voltam.) Szóval:
Nagyon sok minden történt mostanában:
1. Szerepeltünk a márc. 15-i műsorban
2. Márc. 16-án a szövegértés-versenyen III. helyezett lettem
3. Márc. 18-án eljött hozzánk Rita és Dió
... és még sorolhatnám! Volt szombati tanítás is.
(Rita és Dió látogatása nagy dolognak számított, mert ugye a már részletesen taglalt és milliószor emlegetett szelektív mutizmusom miatt hozzánk szinte sose jött el senki. Egyébként az akkori pszichológusommal sokáig tartottam e-mailben a kapcsolatot, és erről is meséltem neki. Néhány évvel később megtudtam, hogy meghalt. Azért bízom benne, hogy ha létezik valami a halál után, akkor ő lát engem és büszke rám, hogy megtettem azt, amit együtt nem sikerült elérnünk.)




márc. 21.: (19:44)
Ma Zsuzsa néni azt mondta, hogy van néhány pályázat, egy meseíró-pályázat, egy rajzpályázat és egy prózamondó pályázat. Én jelentkeztem a meseíró- és a rajzpályázatra. (Kicseszett gáz meséket írtam kiskoromban, de imádtam minden percet, amit az írásnak szentelhettem, legyen az mese, napló, vagy levél az unokatesómnak.)




márc. 25.: (20:23)
Ma hittan órán a Dani (a leglelkesebb apácajelölt volt sokáig hittanon, nagyon jól szórakoztam az elhatározásán) megmutatta a "küklopsz malacot", amit tegnap rajzolt. Alája a következőket írta: "KÜKLOPSZ-MALAC. Szép ugye? Szerintem nagyon!"
Olyan fáradt vagyok! Anyu megengedte, hogy ma tartsunk "Nefürdjéle-napot" (Nagy ritkán fordult elő ez a nemes esemény, a ne fürdjé' le-nap, ha valakinek nem lenne világos. Persze, csak ha nem volt aznap tesink), mert lementünk a Bazilikába misére, és ott volt a püspök, és az atya, a hittantanárom, és egy csomó pap. (Biztos valami fontos egyházi esemény volt. Vicces, hogy kiskoromban mindenre jártam, amire csak lehetett a suliban. Most már csak a rajz szakkör maradt meg.) Leragad a szemem! Nem vagyok képes tovább írni! (Most itt két kép ugrik be, az egyik, hogy mögöttem áll valaki, fegyvert fog a fejemhez, hogy írjak tovább, a másik pedig, hogy ezt leírva lefordulok a székről a kimerültségtől 😃)




márc. 26.: (13:10)
Ma elmegyünk anyával a múmiakiállításra! Anyu utánanézett az Interneten, és azt olvasta, hogy fejlámpával lehet végigmenni! (Furcsa egy érdeklődésem volt akkoriban.)




ápr. 02.: (18:34)
A tegnapelőtti újságban benne volt az osztálytársam, Dani (a KÜKLOPSZ MALAC "gazdája")! Itt is van: (ide baszki BERAGASZTOTTAM A KÉPET! Sokáig bele voltam zúgva Daniba, vagy legalábbis azt hittem, hogy bele vagyok zúgva. Aztán összejött az egyik csajjal az osztályban, plusz ő lett életem egyik leglelkesebb megkeserítője nyolcadikra, szóval annyira nem volt nehéz kiszeretni belőle.)




ápr. 21.: (07:44)
Ma van a tavaszi szünet 1. napja! Alig várom a húsvétot! Anyu megígérte, hogy megkapom a "Rajzolj tavaszi-nyári cuccokat!" c. rajzkönyvet a "Csilivili Lili" sorozatból! Klassz! (Minden lánynak volt legalább egy Csilivili Lili ruhatervezős könyve az osztályban, bár a könyvsorozat neve is úgy hangzik, mintha lehányta volna egy szivárvány. Nekünk azt hiszem kb. 4-5 darab volt, és közösen rajzoltuk őket a tesómmal.)

14:30
Itt vannak a Mazsiék és a számítógépen a Gömbis-játékkal játszunk. Már elértük a 11. szintet. (Uncsitesómékkal imádtuk a Gömbis-játékokat, bár nem ez volt a neve, de egy kis gömbbel kellett végigmenni a különböző pályákon. Nem írom le itt a teljes bejegyzést, mert arról rizsázok, hogy hogyan kellett az előző szintet teljesíteni.)




máj. 27.: (20:46) (az oszt' bátor, milyen késő éjszaka íródott ez a bejegyzés!)
Rajtakaptam a westernlovagláson! (Ez valami olyasmit jelenthet, hogy megtetszett a westernlovaglás, egyébként szerintem nem tudtam, mit jelent a "rajtakapni" szó.) Most fejeztem be a Diablo sorozat Búcsú című kötetét. Ebben a könyvben rengeteg izgalmas dolog történik, köztük egy nagyszerű western rész, amelyben Diablo kiszabadul, és őt - valamint Coopert - western stílusban fogják el. (Jajj, előadhatnám itt a nagy értetlent, de nagyon is emlékszem arra a lovas könyvre xD) Nagyon izgalmas könyv, de sajnos nem az enyém, hanem anyu unokatesójától kaptam kölcsönbe. Mostantól az lesz a fő célom, hogy egyszer sikerüljön lóra ülnöm (annak ellenére, hogy imádtam a lovakat, ötödikes koromban mertem először felülni egyre), és ami még fontosabb, hogy egyszer kipróbálhassam a western stílust. (Na, a nagy életcélomnak ez a része nem sikerült.) Annyira nagyszerű ez a fazon (értsd: stílus) (már szerintem nem akartam többször a stílus szót leírni és már nem tudtam rá mit kitalálni xD), hogy lehet, hogy ezzel fogok álmodni! (Na b....)




jún 03.: (7:45)
Most itt vagyok a suliban, és vettem egy aranyos kis ásványt. Lásd: (ide rajzoltam egy zöld kört. Ez lehet az ásvány, amiket egyébként minden évben jöttek árulni a sulinkba pár száz forintokért, és mindenki gyűjtögette őket.) De legalábbis ehhez hasonló.

13:40
Most jöttünk ki az udvarra. Kezdődjék a mai beszámoló! Tehát: reggel angollal kezdtünk. Ezen az órán semmi különös nem történt. (Első óra angol... Merész.) Az angolt fogalmazás követte, amin az osztálykirándulásról kellett írnunk. Ez 2 órán át tartott. Utána matek jött, majd hittan következett. (Nagyon ügyeltem a szóismétlés kerülésére, biztos megártott a sok fogalmazásóra xD Akárhogy is számolom, a fakultatív hittan nélkül 4 DARAB ÓRÁM VOLT AZNAP. Fuck it.)




Ennyi lett volna mára a 2011-es naplóm kielemzése. Köszönöm, hogy velem tartottatok, biztos lesz még ennek a dolognak folytatása, mert nagyon szeretem ezt csinálni :D Most elmegyek pasizni. Illetve hát ez az elhatározásom tegnap délután óta él, hogy ez a nyár más lesz, mint a többi. Magamat ismerve, meg azt nézve, hogy mit csináltam eddig ma, ez nem így lesz. Na mindeeegy. Akkor inkább így mondom: megyek CNCO-klipeket nézni. Hamarosan találkozunk, addig is
legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144