Július 19, péntek - Régi naplóm (2013) /133

Szeevasztok, Törpeharcsák!
Remélem, mindenkinek jól telik a nyár, és jól érzitek magatokat. Ma tele vagyok good vibesszal, valahogy minden olyan klassz, és még az sem zavar, hogy portfóliót kéne csinálnom irodalomra, hogy ne az utolsó héten fejezzem be. Remélhetőleg még júliusban kész leszek, mindenesetre ma inkább a blogomra szánok egy kis időt, mivel egy ideje nem írtam.
A legutóbbi ehhez hasonló naplós bejegyzésben a 2011-es naplómat fejeztem be, így most visszaugranék a 2013-ashoz, amit már korábban elkezdtem, de nem értem még kb a feléig sem. Na, let's get started!
Korábbi naplós bejegyzésekért klikk ide!



Október 11., péntek
Össz. suliújságpénz: 2200Ft
Eladva mind, majd fénymásolnak! (Vélhetőleg ezt azért kellett nekem felírnom, mert a suliújságos bagázsból én voltam az egyetlen, akiből kinézték, hogy az ilyeneket rendesen vezeti :D 100Ft-os darabáron árultuk a csajokkal a suliújságot, amit a többség sokallt. Maradjunk annyiban, hogy a suliújság minősége a befektetett munkával fordítottan arányos volt :D)
Tegnap meghalt Marshal. :( (Egy ló volt ott, ahová akkor jártam lovagolni. Isten nyugosztalja.)
Magamnál kell tartanom a Kassza kulcsát (NaGyBeTűVeL), hogy ne lopjanak pézt. (Igen, pézt írtam. Egyébként a Kassza az a retro fém kutyás persely volt (még anyuéknak is volt olyanja), ami kidugja a nyelvét és ott kell bedobni a pénzt. Már nem tudom sajnos, hol van.) Én lettem a pénzügyminiszter. A Panka a titkárnő, a Dió meg a marketingos. (Nagyon vicces volt így hárman járni a sulit és a suliújságunkat reklámozni. Tekintve, hogy egy számot ért meg, nem lett valami nagy bevételünk, viszont az elfeledett összeg nyolcadikban előkerült az ofő fiókjából, és vehettünk belőle magunknak Bubble Teát egy budapesti kirándulás alkalmával :))

Október 14., hétfő
Fénymásoltak még 10 újságot, 1-et adtunk el, vagyis van 3200 forintunk. (Szerintem itt elírtam a számot és 2300-at akartam írni :D)
Tegnap voltam lovagolni. A ló nagyon rosszcsont volt, az volt a legjobb menetem, amikor 2-szer egymás után úgy megcsináltam a szlalomot, hogy nem burult föl egy bója se! (A szlalomnál többnyire nekem nem múlt azon semmi, hogy melyik lovon ültem, mert mindig is nagyon rosszul ment.) Szellőnek menet közben kibicsaklott a bokája. Szegééény! Megnéztük a csikót. Oooooolyaaaaan cuuuukiiii! (A csikók általában azok.)

Október 15., kedd
Most jöttem vissza ebédről. (Jaj, a jó öreg sulimenza, de jó is volt! Hetedikben hagytam ott a menzát, mert akkoriban lecserélték a kajabeszállítót és egyre furább ételeket kaptunk ebédre. A legdurvább mélypont, ami után nem voltam hajlandó oda még egyszer belépni, egy olyan hús volt, ami valami fura szagú szósszal volt lelocsolva, de úgy nézett ki kb, mintha Shrek letüsszentette volna. Ott volt elég.) A Panka hülye! (Itt most következik egy rész, amit borzasztóan szégyellek és vélhetőleg túlreagáltam, mert bár Pankával akkoriban összevesztünk, sose voltunk igazi ellenségek, bármennyire is mindketten győzködtük magunkat, hogy nem akarunk már a másikkal lógni, valahogy nem sokkal később újra összesodort minket a szél, miután egymás mellé ültettek minket.) Konkrétan írt egy 2 oldalas "mesét" a Rozinak - arról, hogy én mekkora barom vagyok! Na jó, nem biztos, hogy pont ezt, de amikor a Rita olvasta, láttam, hogy kb. minden 4. mondatba benne vagyok! Disznóság! Még mindig utál engem! (Ebből a mondatból valahogy látszik, hogy én már annyira nem haragudtam azért, mert besértődött valamin, amit egyszer írtam neki és nem sértésnek szántam.) Hát akkor Ővirágsága lógjon csak a "Timikével" meg a "Renikével" meg a "Kingácskával"! Én már úgyse akarok vele barátkozni! (Ez azért cuki, látszik, hogy egy hatodikas gondolatai :D Ez a Virág-Reni-Timi-Kinga dolog csak annyi, hogy akkoriban volt az SzJG-láz az osztályban, és a lányok többsége gyakorlatilag elvárta, hogy a kedvenc karakterük nevén szólítsák őket, és sokszor nem is hallgattak a saját nevükre.)
Ma a Ritával meg a Lucával szemetet szedtünk. (A felsősök között volt egy ilyen beosztás, hogy melyik héten melyik osztály a szemétfelelős az udvaron, és a mi hetünkön mindig be kellett osztanunk, hogy melyik szünetben melyik 2-3 ember szedi a szemetet.) Irodalmon Irénke nénivel voltunk és már megint szövegértést csináltunk :/ Angolon megint elkamuzták a dogát. Így sose fogjuk megírni! (Az angoltanárunk elég feledékeny volt, így mindig be tudtuk neki adni, hogy nem aznapra beszéltük meg a dolgozatírást. Én nyilván azért akartam megírni, mert készültem az órákra, de a többiek előszeretettel szívatták a tanárt, amit szintén nem néztem jó szemmel.)

Október 16., szerda
Ma: eladva:3 db újság,
pénz: 3200+300Ft=3500Ft! (Valahol itt nagyon elszámoltam magam :D)

Október 17., csütörtök
Még csak most jöttem be a suliba. Jessz, megjött a Harcsa! A Panka nagyon kedvetlennek tűnik. De mostanában mindig ilyen. Mindenki Szent Johanna Gimit olvas. Már nekem is lenne kedvem. De csak "hobbiszinten", mint a Harcsa. Nem szeretnék függő lenni, mint EGYESEK. (Jajj, amikor mostanában azon agyalok, hogy a hatodikasok milyen k*** idegesítőek tudnak lenni, és most rájövök, hogy én is ugyanilyen ütni való kis dög voltam... Nagyon-nagyon bocsánatot kérek mindenkitől, akit ekkoriban megbántottam!!)
Tegnap a csajok elmentek riportot készíteni a projekthez. (A föcitanárunk bízott ránk egy projektet rajzokkal meg mindennel, mert akkoriban volt valami nagy áradás itt a városban, arról kellett kis cikkeket írogatnunk.) És tikolóznak! De mi a csapattársaik vagyunk, azért elmondhatnák! Sőt, nekünk egyenesen MUSZÁJ lenne elmondaniuk mindent. Nem tartanak csapattársaknak! Hah! (Ehhez egy színpadias köpést és hajdobálást el tudnék képzelni.)  Akkor szerintem én kilépek. Úgysincs rám szükségük! A KC királykodik, hogy majd ő rajzol. Akkor meg??? A cikkeket meg tudják írni nélkülem is. Én csak rajzolhatnék bele, de ha a drága Renike megcsinálja, akkor rám tényleg nincs szükségük. (Vicces ez a kis dühöngésem, mert kurvára senkit nem érdekelt a véleményem. Egyébként az egész projektből nem lett semmi, de nem kaptunk érte szidást vagy egyest, szóval no problem.)
Már tanszobán vagyok. A Harcsával meg a Lucával csináltunk velőt. FUJ! (A "velő" igazából annyit takart, hogy eső után hátramentünk a biciklitároló mögé, ahol nem látott minket a tanszobás tanár és ott találtunk egy random vajas sonkás zsemlét, amit addig áztattunk a saras vízben, amíg tisztára szétázott.)

Október 18., péntek
JEGYZETEK A PROJEKTES IZÉBIZÉKÉHEZ
Még MINDIG nem tartanak csapattagnak, azt hiszik, mindenki benne van. TUTI KISZÁLLOK! Meg se kérdeznek, hogy megyek-e a városba! (Nem tudom egyébként, miért volt ez annyira új dolog nekem, Harcsán, Lucán meg Pankán kívül gyakorlatilag senkinek nem számítottam semmit általánosban, csak ha kellett valaki, akibe bele lehetett rúgni, mert arra jó voltam mindenkinek :D)

Október 21., hétfő
Kezdem a hétvége eseményeivel: azért nem tudtam írni, mert szombaton megvettem magamnak a Szent Johanna Gimi - Kezdetet, és most már értem, miért imádják a csajok :P (Nagyon könnyű volt szerelembe esni az SzJG könyvekkel, viszont legalább ilyen könnyű volt kiábrándulni belőlük. A sorozatról bővebb véleményt ide klikkelve olvashattok.)
Holnap Coopert futunk. (Ismerjük a történetet, nem? 12 perc kőkemény futás jegyre.) Ezaaaz! Most biztos totál hülyének nézek ki. De még mindig inkább köpöm ki a tüdőm 12 perc futás után, mint hogy felmásszak egy rohadt kötélre. Na, erről ennyit. (Ezzel egyébként a mai napig így vagyok. Plusz a Cooper-teszt azért is jó, mert elmegy vele az egész óra.)
Megvolt az oltás. És túléltem! (Csúcs.)

Október 22., kedd
Most végeztem a töri témazáróval. Elvileg 1-2 hibám van, de egy tuti: Bizánc elfoglalásában 3 évet tévedtem. :( (Annyira kicseszettül irigylem a hatodikas énemet, amiért jó volt töriből... GYŰLÖLÖM azt a tárgyat, komolyan, fogalmam sincs, hogy fogom átvonszolni magam idén az érettségin. Mintha egy másik ember naplóját olvasnám.)
Reggel a Harcsa hablatyolt nekem valamit, hogy "ha megmondaná Eszti néninek a Pankát, akkor hozzáteszi, hogy az én véremben is vágy van és nem hagy nyugodni". (????????) (Harcsa régebben imádott rébuszokban beszélni, néha szerintem rajta kívül senki nem értette, hogy mit mond, de bólogattunk okosan, mert ha elkezdi kifejteni, még annyira sem fogjuk érteni, mint előtte.)

Október 29., kedd
Vége a világnak! (Na, megint hiszti...) Anyu nem engedi, hogy megvegyem az SzJG 2-t! Ezután ne csodálkozzon, ha megállás nélkül gépezünk! (Édes jó anyámnak ez volt talán szülői karrierjének legfurább húzása, amit a mai napig nem értek. Nem az anyagi helyzetem miatt nem engedélyezte a könyv megvételét, mert simán ki tudtam volna zsebpénzből fizetni, hanem mert így egész nap olvastunk. Fura, mert így legalább kussban voltunk a tesómmal, de valahogy neki ez nem tetszett :D)

Október 30., szerda
Uncsizok. Apu már megint azt a hülye licitvadászos izét nézi. (Apu minden csatornát képes elbámulni, legyen az sport, Discovery Channel, Fishing&Hunting... A kedvencem azért, amikor együtt nézzük a Pedig jó ötletnek tűnt...-öt vagy a Forma1-et. Azokat szeretem.) A gépet kikapcsolta, pedig valamit meg akartam nézni. Na mindegy.
Már a maminál vagyunk. Csak a nagynéném van itthon a kutyákkal, mert a D-t (unokatesóm) orvoshoz kellett vinni, mert fájt a füle.
Jó, már megjöttek. (Fura ezeket olvasni. Az itt emlegetett kuzinom azóta elköltözött a barátjával egy másik megyébe, ráadásul gyereket vár. Nagyon durva.)

November 4., hétfő
Első iskolai nap. Még csak az előbb jöttem meg, aztán kimentünk a budira a Harcsával meg a Lucával. A tegnapi lovaglásból kb. 20 perc volt megtartva, mert nagyon csúszott a pálya. Úgyhogy lehet, hogy ma mek helyette. ("Mek" XD) Tehát volt egy 20 perces potyalovaglásom! :D
Nemáá'! Természet! :( (Ja, amikor az előbb föcitanárt mondtam valamelyik bejegyzésnél, akkor természetismeretre gondoltam, csak ugye ez hatodikban még nem volt szétbontva biosz-föci-fizika-kémia történetre.)

November 15., péntek
Huh, most nézem, ezer éve nem írtam!
Ezek a barmok ott kornyikálnak a Krisztián padjánál. Remélem, nem én vagyok az egyetlen, aki hülyének tartja őket! (Elég sótlan voltam, meg kell hagyni. Na, és azzal mi van, Poszáta, amikor te meg a barátnőid 11. osztály második félévében ültök a padokon az ajtó mellett, hogy a folyosón is lehessen hallani, és kánonban éneklitek a Süss fel, napot, sőt, még jegyzeteket is készítetek, hogy kinek hol kell belépni, hogy kijöjjön a négy szólam?!)
Most fejeztem be a röpdogát töriből. Nem volt olyan nehéz! (Bazz, az egész ÉLETEM töri röpdogák írásával telt, amikre ráadásul mindig ötöst kaptam - DE HOGYAN???)


Szerintem itt is zárnám ezt a bejegyzést, és akkor legközelebb szintén ezzel a naplóval folytatjuk. Ha tetszett, azt jelezzétek egy like formájában, kövessetek vagy hagyjatok hozzászólást, én mindennemű visszajelzésnek nagyon örülök :)
Hamarosan találkozunk, addig is
legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144