Október 29, kedd - OSZKÁR-DÍJAS HALOGÉN MAKEUP TUTÓRIÁL 2019-ben is /136



A bejegyzés semmiképpen sem azért készült, hogy komolyan vegyék. Aki ismer, akár az éteren keresztül, akár személyesen, az tudja, hogy viccelek, aki pedig nem, annak most mondom. A bejegyzés komolyan vétele súlyos agyi- és idegrendszeri károsodást, fejfájást, migrént, ájulást, fogszuvasodást, vesemedence-gyulladást és gyomorfekélyt okozhat - ebben a sorrendben.
Megértéseteket köszönöm.


Hey, Sisters! és Brothers!
Na szóval az van, hogy mostanában úgy kábé egyáltalán nem posztoltam semmit, mert nem volt rá időm, pláne nem quality contentre (továbbra is minőségi tartalom). Az elmaradozó bejegyzéseknek természetesen az idén esedékes érettségim az oka (továbbra is), ezt nézzétek el nekem, nyakig ülök a sz@rban jelenleg.

Na, de ma hoztam nektek egy igazán remek kontentet, méghozzá az idei Halogén mékápomat, mert hát a tavalyi után ez nem maradhat el, bár eredetileg úgy terveztem, hogy nem lesz több 'beauty'-címkével ellátott tartalom a blogon, de az élet közbeszólt. Hát igazából nem, de ez így jól hangzott. Mivel ugye a sminkelés az egyik szakterületem (szigorúan a manikűr, a fodrászat, valamint az IKEÁ-s bútorok és repülőgép-anyahajók összeszerelése után), gondoltam ismét bevetem a képességeimet és idén is megtanítok nektek egy egyszerű de nagyszerű Halloween-i sminket, amit bárki el tud készíteni mert igazából ha egy szakítás után lesírod a fekete szemfestékedet meg kicsit elkened a rúzsodat, ugyanezt az eredményt kapod. Bocs, hölgyeim.
Egy szó, mint száz, tartsatok velem idén is. A sminket elkészíthetitek, de a fentebb leírt, szövegelésem komolyan vételéről szóló figyelmeztetést vegyétek figyelembe ;)
A tavalyi Halogén Mékáp Tutóriál bejegyzésem, amelyben egy sugar skull makeup-ot készítettem el több-kevesebb (inkább kevesebb) sikerrel, ide kattintva elérhető.


Amire szükségünk lesz ennek az Oscar-díjas sminknek az elkészítéséhez
(Most azt hiszitek, hogy magamat akarom fényezni, de mivel a Heath Ledger-féle Joker sminket tervezem megcsinálni, valóban Oscar-díjat nyert sminkről beszélünk. A Goggglén olvastam, szóval biztosan igaz.)


🃏 arcfesték fehér, fekete és piros színekben (én a képen látható, naggggyon drága, márkás Lidülös festéket használtam, persze, ha Neked nincs ilyen limitid edisön fenszi terméked (amit teljesen megértek, nem mindenki ilyen elit, mint én, hogy terméktesztelésre küldjenek neki csak úgy bármit), akkor valami gagyi is megteszi.)*
🃏 ecsetek (én szintén a nagyon fenszi termékeimből használtam egy lapos, meg egy vékony hegyű ecsetet)**
🃏 szivacs, vagy valami, amivel egyenletesen eloszlathatod az orcádon a festéket
🃏 víz
🃏 hajgumi, hajlakk meg egy házi rabszolga, aki tud hajat fonni (ezt a szerepet a húgom töltötte be)***
🃏 tükör, ha magadnak csinálod
🃏 Photoshop vagy valami képszerkesztő az utómunkálatokhoz, hogy mehessen a végeredmény Instára.****
🃏 referenciakép (esetemben Heath Ledgerről)

Ha jót akarsz magadnak és szeretnéd megelőzni jóanyád haragját, javaslom a mutatványhoz bezárni magadat a retyóba fürdőszobába, hogy ne ganajozz össze mindent. Meg így kevésbé kínos, amikor Joker-nek festett fejjel átrongyolsz a lakáson, mert vécére kell menned.
* A Lidl ezt a bejegyzést nem szponzorálta. Az arcfesték tavalyról maradt btw, és nem tesztelésre kaptam.
** Szintén Lidl-ös, továbbra sem szponzorált.
*** A mutatványhoz én megvártam, amíg a hajam kellően bezsírosodik, így egyrészt jobban hasonlítottam Ledger-re a szerepben, másrészt arcfestés után moshattam is hajat, így nem okozott gondot, hogy esetleg festékes lett a nagy munkában.
**** Ha ne adj isten zöld a hajad, akkor nem kell Photoshop, illetve ha van lehetőséged ideiglenesen zöldre festeni a hajad, akkor sem kell Photoshop. Azért nem feltétlenül javaslom. Nekem pillanatnyilag az eredeti hajszínem van enyhén lilás árnyalattal (hát igen, vége a piros meg a kék korszakomnak is, kicsit visszatértem a gyökereimhez), így muszáj volt képszerkesztőt használnom. Én a PicsArt-tal dolgoztam (PIKSZÁRT, nem PICSART).

Arra az esetre, ha nem találnál referenciaképet,
vagy csak simán lusta vagy keresni :D



ELSŐ NAPIRENDI PONT


Rávesszük a házi rabszolgánkat, hogy fonja be a sörényünket parkettafonásba, vagy bármilyen fonásba. Ez az én esetemben kicsit nehezebb volt, mert a hajam alig ér a vállamig, viszont nagyon hasznos volt, ugyanis egyrészt bele tudta fonni az épp növésben levő frufrumat, így nem lógott az arcomba végig, másrészt sikeresen elértem vele azt a hatást, amire mentem. Következő lépésként a sörényünket lefújjuk hajlakkal a biztosabb tartás érdekében.

MÁSODIK NAPIRENDI PONT


Megkezdjük a fejünk fehérre kenését a szivaccsal. Én először ecsettel próbáltam, de nem érdemes, mert nem tudja olyan jól eloszlatni a festéket, mint a szivacs.
Fun fact: igazán hasznos időnként lekenni az egész pofámat fehérre, ugyanis tökre látszik tőle a bőröm minősége. Nyolcadikban még szinte világítottak a pattanások a fejemen, most meg már csak megállapítom, hogy hú de jól nézek ki ma is :D
A festéket próbáld nem lenyelni mert sz@r íze van. Elég csak az arcodat bekenni, Jokernek a képek alapján a nyakán már nem volt festék. A szemed környékét kihagyhatod, az úgyis fekete lesz, de itt igazából nem oszt, nem szoroz.

HARMADIK NAPIRENDI PONT


Következzen a szem: feketére festjük a kihagyott részt, illetve kis háromszögeket rajzolunk a szélek felé, amiket aztán az ujjainkkal eldolgozunk, így lesz olyan jokeres. Remélem, érthető voltam.
Vigyázz, hogy ne vizezd túl a festéket, különben úgy jársz, mint én:

https://www.youtube.com/watch?v=DCCJCILiX3o

NEGYEDIK NAPIRENDI PONT


Ahh, tavaly is a száj elmagyarázásával küzdöttem meg legjobban... A szánk sarkából indulva húzunk egy piros csíkot kb a pofink közepéig, majd ezt megvastagítjuk és hasonló módon, mint az előbb a szemnél, háromszögeket satírozunk el, hogy jokeres szánk legyen. Egyébként láttam egy tök jó módszert a Joker-száj megcsinálására a 5-Minute Crafts Youtube-csatornáján, szóval lehet, hogy egyszer kipróbálom és esetleg bemutatom bejegyzésben, mert igen menő, plasztikus jellegű.
Ezután már nincs más hátra, mint hogy az arcunkon található kisebb-nagyobb ráncokat megrajzoljuk pirossal, aztán összeráncoljuk a homlokunkat és azokat a ráncokat is átrajzoljuk.


FINAL TOUCHES


Ezután már nincs más dolgunk, mint kibontani a frizuránkat (ha van. Most belegondoltam, hogy ha mondjuk fiúk nézik ezt a bejegyzést, akkor mi van), és lényegében elkészült a Joker-look. Innentől pedig indulhat a szelfiáradat, én például elkészítettem életem első pucsítós-csücsörítős tükrös szelfijét, amit ti most első kézből csodálhattok meg :D



Bocs, széjjelröhögtem magam közben, de
elég kellemetlen, ha nem nevethetsz rendesen,
mert különben szétkenődik a festék
az arcodon :D


A végső lépés, mint ahogy az utolsó képen is láthatjátok, hogy a gépen (esetemben telefonon) átállítottam a hajam színét zöldes árnyalatúra. Szerintem igen baró lett :))


Nos, fiúk-lányok, ennyi lettem volna mára. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki végigolvasott, remélem, tetszett nektek ez a mai bejegyzés, én nagyon jól szórakoztam mind az írás, mind az arcfestés közben. Remélem, van, akit sikerült kicsit megihletnem és esetleg elkészítitek ezt a Halloween-i sminket (igen, tudom, hogy igazából nem Halogénnek hívják... 😅). Ha esetleg igen, akár el is küldhetitek nekem, nagyon buli lenne! Az elérhetőségeim megtalálhatók balra a behúzható fülön.
Csókoltatok mindenkit, kellemes őszi szünetet (akinek van),
legyetek jók!

PS: Használjatok sminklemosót a cucc eltávolításához, mert vízzel csak az egész a szemetekbe folyik és az biza fáj :D


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Április 30 - május 7 - Naplóbejegyzések | A "ballagástól" az érettségi végéig /144