Április 22, szerda - Ha leérettségiztem... /143


Hola-hola, lelkes Törpeharcsák!
Szóval az van, hogy ma történelmet írok. Mármint komolyan. Kitöltök egy töriérettségit, na.
Az elmúlt hetekben az átlagosnál sokkal de sokkal több időm volt gondolkodni, amiből általában nem szoktak jó dolgok kisülni. Viszont egyre többször jut eszembe, hogy mit fogok kezdeni, ha vége ennek az egész érettséginek, ami valljuk be, így, hogy nem kell szóbelizünk, konkrétan egy hét alatt meglesz. Még elég sok mindent kell addig csinálnom, meg valahogy át is kell verekednem magam itt a dolgokon.
A magyart illetően most nagyon elbíztam magam, ugyanis a napokban írtam egy igen pacek összehasonlító műelemzést, amire én fúdekicseszett büszke voltam, de hát persze félve küldtem el a tanárnőnek, mert a múltkori érvelésemet meg a novellaelemzésemet is szanaszét fikázta. Erre este látom ám, hogy visszaírt, és lényegében csak két apróságot említett, amit rosszul írtam, de egyébként azt mondta, hogy jó lett. HÁT EGY KICSESZETT IRODALMÁRBÖLCSÉSZ SZAKEMBER KIRÁLY ISTENCSÁSZÁR VAGYOK. Kérem is a diplomámat. MOST.
Szóval igen, a magyart már elengedtem, úgy érzem, eléggé felkészült vagyok a körülményekhez képest. A matektól elvből nem félek, az nekem többnyire csípőből megy (lekopogom). Az angol gyakorló feladatlapom múltkor olyan jól sikerült, hogy majdnem dobtam egy hátraszaltót (pedig az lesz az emelt tárgyam), a társadalomismeret projektem pedig már csaknem teljesen készen fekszik az asztalomon. Az egyetlen dolog, ami zavar, az a TöRTéNELeM, de hát valahogy majd csak átverekszem magam rajta. Ezért is fogok most történelmet írni, ha kész vagyok ezzel a bejegyzéssel.
Szóval. Úgy döntöttem, ezt a mai firkálást annak a kérdésnek szentelem, amit már említettem, mielőtt itt belementem volna az érettségi-témába, ez pedig nem más, mint hogy mit is fogok kezdeni a temérdek időmmel, ha leérettségiztem. Bár jelenleg is rengeteg időm van, mert mint tudjuk, nem vagyok a tanulás rabja, de valahogy mindig ráveszem magam, hogy valami hasznosat csináljak. Na de majd ezután!
Szóval íme egy lista azokról a dolgokról, amiket mindenképp szeretnék csinálni az érettségi után. Jó szórakozást hozzá!

1. Rajzolni, rajzolni, rajzolni! A múlt héten kaptam értesítőt az egyetemről, hogy elmarad idén a felvételi és csak valami online cuccos lesz, amit egyelőre kíváncsian várok. Mindenesetre a portfólióm bevetésre készen várja, hogy hátha be kell mutatnom. Lehet, majd csinálok belőle egy jó kis clickbaites bejegyzést, ha felvettek.


2. Olvasni. Nem viccelek, idén szinte egyáltalán nem olvastam semmit, még így se, hogy karantén van. Illetve nem tudom, ha a Wattpad sztorik beszámítanak, akkor rengeteget olvastam, de úgy igazából könyvet nem nagyon vettem a kezembe, amit nagyon bánok. Lehet, hogy majd úgy veszem rá magam, hogy újraolvasok pár régi kedvencet. Pl ugye az Éhezők viadalát vagy a minden nyáron esedékes Beavatott-trilógiát. De az biztos, hogy amint végre megengedhetem magamnak, hogy ne csak a törikönyvet bújjam (amit ki se nyitottam még, nem tudom, miért nagy az arcom), mindenképp olvasni fogok!
Széljegyzet: ha van valami javaslat, hogy Ti mit olvastok, ha olvasási válságban szenvedtek, én vevő vagyok rá! :)



3. A tesómmal matekozni. Ha valami állatira fog hiányozni a gimis tárgyakból, akkor az a matek lesz, úgyhogy minden tőlem telhetőt megteszek, hogy formában maradjak. És mivel a húgom amúgy is enyhén szólva debil a matekhoz (bocsi), ez még jól is fog jönni.


4. A régi kedvenc sorozataimat nézni. Időnként tartok ilyen nosztalgiaidőszakot. Biztos sokan ismertétek és szerettétek például a H2O-t, ami gyerekkorom egyik legmeghatározóbb sorozata volt, meg ezeket a Disney Channel-es csodákat. A legutóbbi ilyen nosztalgiaidőszakban a Jonas-t kezdtem el újra nézni, de ez sajnos augusztus utolsó napjaiban volt, ezért az első évadot sem sikerült végignéznem, mire elkezdődött a suli. Na, majd most!



5. Egész nap zenét hallgatni és új zenéket felfedezni. Az érettségire készülés közben jobb szeretem a régi kedvenceimet hallgatni, mert megnyugtat, ha valami ismerős szól a háttérben. Ha végeztem, egész biztos, hogy bővíteni fogom a lejátszási listámat.



6. Minden este megnézni a Columbót és a Derrick-et. Most is ezt teszem, de ezután is így lesz :)



7. Elkészíteni azokat a festményeket, amiket kértek tőlem. Anyum unokatesójáék kértek még télen egy festményt, amit még nem tudtam kivitelezni a körülményekből kifolyólag, illetve a tesóm szinte heti szinten nyújt be javaslatot, hogy még kit kéne szerinte hirtelen lefestenem, és ha elkészül, hova fogja kitenni a szobájába... :)

8. Lilára festeni a hajamat. Basszus, nem is értem, hogy nem jutott eddig az eszembe, és hogy miért nem áll a lista első helyén!!! Már egy ideje ez tervben van, mert nagyon snassz, már szerintem vagy egy éve normális barna a hajam, úgyhogy ennek változnia kell! Úgy voltam vele, hogy megvárom, amíg vége a sulinak, és csak utána csináltatom meg a nagynénémmel. Hát, tá-dááá, hamarosan itt az idő!!!



9. Várni, hogy kinő-e a citromfa, amit hétvégén ültettem. A kertész-skilljeimet ismerve valószínűleg nem fog, mert mindent megölök, ami nem kaktusz, de reménykedni lehet.

10. Szétosztogatni a tablóképeimet a rokonságnak. Eredetileg a ballagási meghívókkal együtt terveztem, de hát ugye én magam se leszek ott a ballagásomon, mert nem lesz, úgyhogy igazából tökmindegy :( El se hiszem, hogy nem lesz ballagásom, ez annyira szomorú :((((



11. Videocsetelni Pével hetente legalább egyszer. Ezt a szokást nem szüntethetjük meg, pláne, hogy amíg karantén van, úgyse tudunk találkozni.



12. Elégetni a szóbeli tételeimet. Mondjuk a nagybátyámék udvarán, pont alkalmasnak tűnik a célra, úgyis minden szart ott tüzelünk el. Nyugii, megvannak a gépen a tételeim, lehet jönni majd évek múlva kuncsorogni érte, ha kell :D

13. Továbbra is segíteni a nagybátyámnak tesztelni a digitális kvízeket, amiket tanárként a nyomorult diákjainak csinál, és amiből bizonyos időközönként kapunk egyet a tesómmal, hogy töltsük ki, hogy aztán velünk állíthasson példát a lelkes kis növendékeknek, hogy bezzeg mi meg tudtuk írni 87%-ra húsz percen belül, nekik miért nem sikerült????

14. Csinálni egy új profilképet a Facebookra.



15. Készíteni egy normális dizájnt a blognak. Pár hónappal ezelőtt azért állítottam be ezt, mert vége lett a télnek, ezért már nem volt aktuális a téli dizájn. Viszont ez a basic sablon meg olyan gány, nekem nem tetszik, úgyhogy ezt is orvosolni fogom pár héten belül.

16. Kicsit rendszeresebben vezetni a blogot.



17. Időnként kisurranni a természetbe és szívni egy kis friss levegőt. (Tudom, hogy karantén van és nem kéne kimozdulnom, de 1. ha érettségire össze lehetek zárva az évfolyamtársaimmal, akkor miért is ne mehetnék ki csak úgy, 2. az könnyen pampog, aki kertes házban lakik, de én FeNT LAkoM a HaRMadIKoN, ne várják, hogy boldogan ücsörögjek egész nap az ágyon, mert nincs jobb dolgom...)

18. Várni a ponthatárok kihirdetését, OMG! Ja, hogy még pontjaim sincsenek, segáz...

19. Simsezni, ahogy azt a karantén kezdete óta folyamatosan teszem. Készítettem egy háztartást, és a mentést elneveztem Karanténnak, mert amióta itthon vagyunk, csak velük játszottam. Most éppen meghalt az apa simem és mindenki depressziós, úgyhogy ja, kalandos a játék, mondhatni.



20. Minden nap akkor kelni, amikor akarok!!!! Tehát ugyanúgy hétkor, csak nem azért, mert kilenckor matekom lesz és leckét kell még írnom, hanem simán, mert én akkor szeretnék kelni :)


Azt hiszem, ez lenne a Top20-as listám. Nektek, érettségiző Sorstársaim, mik a terveitek a vizsgák utánra? Na és a többieknek? :)
Hamarosan találkozunk, addig is minden jót nektek, kitartás,
mossatok kezet és legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Szeptember 22, péntek - #realismtest: Cseresznyék /019