Július 27, hétfő - Egyetemista leszek! | Mi történt a bloggal?? | Instagram-oldalam /146

Üdv mindenkinek!

Elég sok minden történt a legutolsó bejegyzés óta, ami már két hónapja, hogy kikerült a blogra.


Például most észrevehettétek, hogy néhány dolog megváltozott az oldallal kapcsolatban, de ez ne tévesszen meg senkit. Technikai okokból ugyanis a Magamban beszéleknek el kellett költöznie. Ebbe most nem mennék bele, egészen pontosan én magam sem vágom, hogy mi is történt. Viszont mindettől függetlenül a régi blog továbbra is látogatható a csakmagambanbeszelek.blogspot.hu oldalon, az új blog pedig a csakmagambanbeszelek2.blogspot.hu címen található meg. Egyébként ez a bejegyzés mindkét blogra ki fog kerülni, hogy a régi követőim is biztosan értesüljenek róla. És természetesen iratkozzatok fel az új blogra (is)! 😉 A két oldalt én továbbra is egyként fogom kezelni, tehát most augusztusban ünnepelni fogjuk a harmadik blogszülinapomat, és esetleges utalásokon kívül nem különösebben fogok foglalkozni azzal, hogy közben új blogot nyitottam. Tekintsétek egy folytatásos regénysorozatnak, aminek az első kötete függővéggel ért véget, és a következő onnan folytatódik. 😊 Száz szónak is egy a vége: mindenkit szeretettel üdvözlök a megújult Magamban beszélek blogon, új fejléccel, külsővel, URL-címmel meg miegyébbel. Remélem, hogy ugyanúgy szeretni fogjátok az oldalt, ahogy eddig is tettétek, mert nekem nagyon sokat jelent mind a blogolás, mind a Ti visszajelzéseitek. 😍

És akkor térjünk rá a helyzetjelentésem további részleteire: például, hogy szeptembertől immár hivatalosan is egyetemista leszek! 😍 Bizony ám, alig egy hónappal ezelőtt túlestem a gyakorlati felvételin, ami idén természetesen online zajlott le. Már a szóbeli felvételit is azzal zárták a tanárok, hogy mielőbbi viszontlátásra, de természetesen nem akartam addig semmit világgá kürtölni, amíg nem hivatalos a dolog, így csak a családnak meg a barátaimnak mondtam el. Viszont múlt héten, pont a nyaralásunk alatt és a One Direction 10. évfordulójának napján végre megérkezett az SMS-em, hogy elértem az általam első helyen megjelölt egyetem művészetközvetítési képzésének a ponthatárát. Így hát végre valóra tudom váltani az álmaimat. Ha most a Sims-ben lennék karakter, röpködnének a konfettik körülöttem meg szivárványfelhő meg minden és kiírná, hogy achievement unlocked meg milestone complete meg minden szarom. Mert hát ez is történik.


Ja, egyébként így az ismerőseim közül sokan kérdezték, hogy volt-e B-tervem. Az angoltanárom mindig azt osztotta nekünk, hogy azért nem jó, ha van B-terved, mert akkor nem koncentrálsz eléggé az A-ra, amivel egyébként teljesen egyetértek, meg hát nem vagyok én ferraris BA-DUMM-TSS. Forma-1 fanok előnyben. De hogy eloszlassam a kételyeket, biztos, ami tuti, volt egy B-tervem. Mivel a művészeti szakokon a gyakorlati felvételiből kapjuk meg a pontszámot, így itt nem számított az érettségim, de biztos, ami tuti, második helyen megjelöltem egy nyelvi szakot az ELTÉ-n arra az esetre, ha nem jönne össze. Megjegyzem, oda is felvettek volna, körülbelül 30 ponttal a ponthatár felett voltam.

Még egy valamit akartam gyorsan megemlíteni, méghozzá azt, hogy mostantól elérhető leszek az Instagramon. Na nem mintha eddig nem lettem volna, elvégre tinilányból vagyok/voltam, viszont a mai nappal létrehoztam egy rajzos fiókot, ahova Titeket is invitállak sok szeretettel, hogy kövessetek mert kellenek a követők. Nem ám, nem csak azért, mert kellenek a követők, viszont úgy gondoltam, mivel sokan szeretitek a rajzos és egyéb bejegyzéseimet (amiből remélhetőleg még a héten posztolok majd egyet), biztosan szívesen látnátok a munkáimat. Szóval kövessetek, az oldalam neve

@jooleeyart

Egyelőre még nincs kint poszt, úgyhogy ez ne tévesszen meg Titeket, hamarosan jelentkezem ott is!

Mást egyelőre mára nem terveztem, úgyhogy most elköszönök. A héten remélem még visszatérek, addig is minden jót nektek,
legyetek jók!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

December 15, vasárnap - Magammal viszlek a Vörösmarty téri vásárba | Intsant Kriszmösz-zeneajánló /137

Május 19, szombat - Régi VS Új vízfestékkészletem /086

Szeptember 22, péntek - #realismtest: Cseresznyék /019